Gjest telefonbox Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Går det an å kjøpe ikke registrerte mobiltelefoner? Jeg mener lovlige telefoner. Hva koster det? Brukes det påfyllskort? Hvordan fungerer det? 0 Siter
Gjest annette Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 Det er helt lov og vanlig:-) Kjøpte min Nokia på Rimi av alle steder for 799 kroner inkludert et kontantkort på 100 kroner og nytt nr. selvsagt.Følger du med i butikker/telebutikker finner du stadige slike tilbud.Det jeg kjøpte kom fra Netcom,der slipper du å registrere deg når du er kontantkortkunde.Du kan senere fylle på kontantkortet,og det fåes kjøpt på kiosker og dagligvare 0 Siter
cathlin Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 noen kontantkort abo blir også registrert, men du kan be om at de ikke skal registrere. Ellers kan du få skjult nummer, men det koster litt ekstra hvis du ikke har inne en anmeldelse (f.eks på person som har drevet med telefon terror e.l.) 0 Siter
Gjest blondy20 Skrevet 19. november 2003 Skrevet 19. november 2003 uregistrert mobil eller nr? uregistrerte mobiler fåes kjøpt i butikker/dagligvarer/mix osv. på elkjøp o.l registrerer de begge deler om du ikke sier noe annet om det, men du kan be om at de ikke gjør det. tlf.nr. fåes alle steder og hvis du ikke vil at nr. ditt skal vises så gir du faen i å sende inn registrerings lappen og taper heller de 50 kr.. det gjorde jeg..=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.