Gå til innhold

Ikke registrert mobil?

Anbefalte innlegg

Gjest telefonbox
Skrevet

Går det an å kjøpe ikke registrerte mobiltelefoner? Jeg mener lovlige telefoner. Hva koster det? Brukes det påfyllskort? Hvordan fungerer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt lov og vanlig:-)

Kjøpte min Nokia på Rimi av alle steder for 799 kroner inkludert et kontantkort på 100 kroner og nytt nr. selvsagt.Følger du med i butikker/telebutikker finner du stadige slike tilbud.Det jeg kjøpte kom fra Netcom,der slipper du å registrere deg når du er kontantkortkunde.Du kan senere fylle på kontantkortet,og det fåes kjøpt på kiosker og dagligvare

Skrevet

noen kontantkort abo blir også registrert, men du kan be om at de ikke skal registrere. Ellers kan du få skjult nummer, men det koster litt ekstra hvis du ikke har inne en anmeldelse (f.eks på person som har drevet med telefon terror e.l.)

Gjest blondy20
Skrevet

uregistrert mobil eller nr?

uregistrerte mobiler fåes kjøpt i butikker/dagligvarer/mix osv.

på elkjøp o.l registrerer de begge deler om du ikke sier noe annet om det, men du kan be om at de ikke gjør det.

tlf.nr. fåes alle steder og hvis du ikke vil at nr. ditt skal vises så gir du faen i å sende inn registrerings lappen og taper heller de 50 kr..

det gjorde jeg..=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...