Gå til innhold

hadde du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Synes ikke du det hadde vært litt sært om partneren din hadde en velkomsthilsen fra exen som ha*n så hver jævla gang h*n skrudde på mobilen? Mulig det minner h*n om en spesiell episode også, da den ble "laget"..

Tenk-om-det-og-tenk-om-det... det blir bare spekulasjoner, og har naturligvis ingenting med saken å gjøre.

Som jeg har sagt gjentatte ganger: Dette er en fillesak, og jeg tviler på at fyr'n ville si noe annet enn "hei kjære".

For alt jeg veit kan jo fyr'n ha slettet den gamle teksten og tasta inn sin egen "hei kjære".

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

11

• citoyen

3

• Dorthe

2

• -Riksklysa

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest karoli9mn

Jovist - men tross alt bare på viktige ting.

Den som tenker mest på din kjæres x, er nettopp deg.

Har det ikke falt deg inn at det her er viktig for meg?

Som sagt.. gutter tenker ikke mye.. ikke på hva andre bryr seg om hvertfall.. lite empati..

Gjest ikke undertøy

Tenk-om-det-og-tenk-om-det... det blir bare spekulasjoner, og har naturligvis ingenting med saken å gjøre.

Som jeg har sagt gjentatte ganger: Dette er en fillesak, og jeg tviler på at fyr'n ville si noe annet enn "hei kjære".

For alt jeg veit kan jo fyr'n ha slettet den gamle teksten og tasta inn sin egen "hei kjære".

Kan du ikke bare svare på hva du hadde syntes i samme situasjon?

Og hvorfor i all verdenskulle han lage en egen velkomsmelding til seg selv det stod hei kjære på?

Kan du ikke bare svare på hva du hadde syntes i samme situasjon?

Og hvorfor i all verdenskulle han lage en egen velkomsmelding til seg selv det stod hei kjære på?

Jeg har ikke svart, men jeg antok at det skulle være klart mellom linjene.

Altså: Jeg ville ikke ha tenkt nevneverdig over det hvis min kjære hadde samme melding. Det er tross alt meg hun tilbringer tid sammen med, og ikke en tidligre flamme.

Gjest ikke undertøy

Jeg har ikke svart, men jeg antok at det skulle være klart mellom linjene.

Altså: Jeg ville ikke ha tenkt nevneverdig over det hvis min kjære hadde samme melding. Det er tross alt meg hun tilbringer tid sammen med, og ikke en tidligre flamme.

Ok.. men litt rart synes jeg da det er at han har beholdt den. Jeg hadde ikke likt det noe særlig selv jeg tror jeg. Det er jo tross alt bare å slette den!

Som sagt.. gutter tenker ikke mye.. ikke på hva andre bryr seg om hvertfall.. lite empati..

Jeg er jente. Eller kvinne. Og jeg er enig med Vincent - dette er en fillesak. Den eneste det går ut over at du blåser opp saken er deg selv.

Annonse

Gjest karoli9mn

Jeg er jente. Eller kvinne. Og jeg er enig med Vincent - dette er en fillesak. Den eneste det går ut over at du blåser opp saken er deg selv.

Jeg blåser den ikke opp, bare synes det er litt rart han ikke har fjernet den. Ville høre andres synspunkter osv..

Selvsagt må det være viktig for deg, siden du bruker så mye energi på det.

Men - det er deg han er sammen med. Ikke x-en sin. Han har valgt deg.

Du føler deg såret og "tror" at han vil forlate deg til fordel for x-en.

Det er en rimelig egoistisk tanke av deg.

Råd: Tenk positivt på det. Han har altså valgt deg. Hvorfor?

Ok.. men litt rart synes jeg da det er at han har beholdt den. Jeg hadde ikke likt det noe særlig selv jeg tror jeg. Det er jo tross alt bare å slette den!

Huset mitt er fullt av spor etter eksen. Jeg gidder da ikke rense ut alle de deler av livet mitt som har med en tidligere kjæreste å gjøre. Verken på mobiltelefonen eller andre steder. Jeg har bedre ting å konsentrere meg om..

Jeg blåser den ikke opp, bare synes det er litt rart han ikke har fjernet den. Ville høre andres synspunkter osv..

Ja, og det er nettopp det du har fått, - men din hensikt til tross: Du må likevel forsvare dine tanker om hvor viktig det er.

Tro meg: Bytt fokus - tenk positivt. Alt annet blir det bare dritt av.

Huset mitt er fullt av spor etter eksen. Jeg gidder da ikke rense ut alle de deler av livet mitt som har med en tidligere kjæreste å gjøre. Verken på mobiltelefonen eller andre steder. Jeg har bedre ting å konsentrere meg om..

*Puster lettet ut*

Det vil si at det noe vovede bildet av meg over peisen fortsatt henger på samme sted?

Annonse

Gjest karoli9mn

Selvsagt må det være viktig for deg, siden du bruker så mye energi på det.

Men - det er deg han er sammen med. Ikke x-en sin. Han har valgt deg.

Du føler deg såret og "tror" at han vil forlate deg til fordel for x-en.

Det er en rimelig egoistisk tanke av deg.

Råd: Tenk positivt på det. Han har altså valgt deg. Hvorfor?

Jeg tror på ingen måte han vil forlate meg for exen. Han er sammen med meg nå. Vet han er glad i meg.

Det er litt feil å si han har valgt meg siden exen dumpa han. Han hadde ikke noe valg når det gjaldt henne. Og grunnen til at han valgte meg var for at han ikke fikk beholde henne. Jeg er derfor "andrevalget" og det forsterkes av at han beholder slike små ting, som faktisk kan bety veldig mye..

Gjest karoli9mn

Ja, og det er nettopp det du har fått, - men din hensikt til tross: Du må likevel forsvare dine tanker om hvor viktig det er.

Tro meg: Bytt fokus - tenk positivt. Alt annet blir det bare dritt av.

Er ikke det her et diskusjons forum? Da må man vel nødvendigvis diskutere litt. Argumentere litt for hva man mener om ting, slik vi to har gjort? Er det feil det nå da eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...