Gå til innhold

hadde du reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Gjest kari hanne sara berit karoline sofie

hvis det hadde blitt slutt mellom meg og samboeren min nå, hadde jeg nok ikke fjerna alle sporene etter ham. det er jo tros alt mange år av livet mitt! det kan ikke bare viskes bort! men søte meldinger som minner om ham er vel ikke nødvendig hver dag. må ta hensyn til den nye partneren også.

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

11

• citoyen

3

• Dorthe

2

• -Riksklysa

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest karoli9mn

hvis det hadde blitt slutt mellom meg og samboeren min nå, hadde jeg nok ikke fjerna alle sporene etter ham. det er jo tros alt mange år av livet mitt! det kan ikke bare viskes bort! men søte meldinger som minner om ham er vel ikke nødvendig hver dag. må ta hensyn til den nye partneren også.

Det er tross alt et år sidende var sammen da. Greit nok at hun har vært en del av livet hans, men det er da vel meningen at man skal gå videre også?

Gjest samme lange navnet

Det er tross alt et år sidende var sammen da. Greit nok at hun har vært en del av livet hans, men det er da vel meningen at man skal gå videre også?

selvfølgelig!

det er det jeg mener, noen ting er greit å ta vare på, ting og tang man er glad i. men ikke søte meldinger,... det er min mening ihverfall. spesielt velkomstmelding som han ser hver dag. da ville jeg reagert.

Gjest karoli9mn

selvfølgelig!

det er det jeg mener, noen ting er greit å ta vare på, ting og tang man er glad i. men ikke søte meldinger,... det er min mening ihverfall. spesielt velkomstmelding som han ser hver dag. da ville jeg reagert.

Bra jeg ikke er den eneste som tenker over sånt:)

Gjest ærta berta lange navnet

Bra jeg ikke er den eneste som tenker over sånt:)

jeg tror nok at de fleste av oss jenter tenker litt på sånt. man blir jo litt usikker hvis han har "behov" for å lese meldinga hennes hver dag..

en anna ting jeg tenkte: da han viste meldinga til deg, det kan ha vært for å vise hva ho skrev, og at han gjerne vil at du skal gjøre det samme? gutter er jo ganske enkle i bunn og grunn.. siden ho har fått lov til å skrive der, så blir han neppe fornerma om du å gjør d, endre litt så d blir personlig preg, litt kinky kanskje=)

synes ikke du skal plages med det, gjør noe med det!

Annonse

Gjest else kari

Jeg er gift, men har fortsatt eksens fødselsdag som pinkode på mobilen

der er vi to! er ikke gift da.. har vært samboer med min nåværene i fire år, men har enda en gammel flørt sin fødselsdata som pin på mye rart. men det vet jo ikke han, eller kanskje jeg har nevnt det en gang for mange år siden når han spurte.

Kanskje litt anna når det er snakk om en koselig melding?

Gjest en annen eks

Jeg er gift, men har fortsatt eksens fødselsdag som pinkode på mobilen

Min eks hadde sin eks sin fødselsdag som kode på Visakortet. tror du jeg likte det?

Nope.

Og i dag er han min eks.

:-) Og jeg bruker IKKE hans fødselsdag som min kode på visakortet...

Gjest papirtiger

Min eks hadde sin eks sin fødselsdag som kode på Visakortet. tror du jeg likte det?

Nope.

Og i dag er han min eks.

Hvem i *banneord* gidder å skifte visakort-kode???

Dette blir hysterisk. En eks ER en eks. Og det var en grunn til at eksen ble en eks.

Annonse

Jeg virker nok garantert ikke sur. Det er en av de (mange) tingene han roser meg for, at jeg aldri er sur, at vi krangler lite osv..

Men noen ting plager meg litt, mest ex ting, og jeg føler det meste er urimelig av meg og liker derfor ikke ta det opp med ham. Han blir lett fornærmet da..

Hei.

Vi er alle forskjellig, slik at hvis dette betyr meget for deg så synes jeg du skal si til ham at nå er det nok...nå kan han slette denne meldingen.

Kommunikasjon og respekt er viktig og det å forstå og ta hensyn selvom man ikke nødvendigvis mener det samme er litt av det vi liksom må ta med i et forhold.

:)

Gjest nysgjerrig bare

Nope.

Og i dag er han min eks.

Var det pga pin-koden han ble din eks også?

Gjest vær fornuftig

han vet helt sikkert hvordan man skal endre den..

og det skal vel noe til at han ikke husker hvem som har laget den..

Jeg kommer ALDRI til å snike meg inn på tlf hans, uansett hva jeg skulle ville gjøre.. faktisk redd han ville blitt sur om jeg endret den, for siden han har den enda betyr den vel noe for ham.. dårlig gjort..

Kjære deg, la nå mannen beholde denne hilsenen fra eksen. Det er tross alt det eneste han har igjen av henne etter at hun dumpet han.

Vis litt empati.

Jeg driter i hva som ligger inne på mobilen min og endrer aldri på det. Jeg skal ringe med den telefonen og bryr med nada om bakgrunner, ringelyder, velkomstmeldinger og hva nå som finnes på disse småjævlene. Jeg synes du finner problemer som utelukkende kan oppstå blandt fjortisser i SMS-land.

Forøvrig savner jeg ericson med innebygd belteklips og vippantenne.

Gjest dine grenser

Vi quinnfolk henger oss veldig ofte opp i exen... Mest sannsynlig er det deg han er glad i og vil være sammen med, så da er det kanskje like greit å ikke mase for mye om ex-ting. Men en har jo lov å si ifra iblant, da!

;)

Jeg hadde aldri giddet en fyr som ikke skjønte av seg selv at dette var dumt.

Hvor går grensen? Det bestemmer bare du. Du har forsvart synspunktet ditt ganske standhaftig her, det gir meg en ide at dette er viktig for deg. Kanskje også et symptom på at han er lite empatisk på andre områder også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...