Gå til innhold

Noe om adopsjon på nyhetene i dag- adopsjonsstøtte?

Anbefalte innlegg

Var du noen som hørte på radioen i dag? Jeg oppfattet at de snakket om kostnadene med adopsjon, men da jeg skrudde opp lyden var det selvsagt en ny sak. Forresten noen som vet hva som ligger i forslaget til statsbudsjett når det gjelder adopsjonsstøtten?

Fortsetter under...

Det kan hende at det du hørte har noe med BUFAs vedtak om å stoppe formidling av barn fra fire private barnehjem i Colombia. Bufa mener at adopsjonskostnaden ikke skal inneholde deler av hjelpearbeid og støtter det opp mot sin egen tolkning av Haagkonvensjonen. Vedtaket er anket inn for barne- og familiedep. og vil bli avgjort i løpet av november. Saken står veldig godt fremstilt på sidene til AF, og det står dessuten også en artikkel i Romerikesblad i dag.

Vente klemmer fra

Hei

Det de snakket om var at partiene ville så gjerne øke støtten, men hadde ikke råd. I hvert fall ikke i budsjettet for 2004. Fagre løfter osv. Har sluttet å tro på de fagre løftene fra politikerene for lenge siden jeg.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...