Gjest kimchi Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Var du noen som hørte på radioen i dag? Jeg oppfattet at de snakket om kostnadene med adopsjon, men da jeg skrudde opp lyden var det selvsagt en ny sak. Forresten noen som vet hva som ligger i forslaget til statsbudsjett når det gjelder adopsjonsstøtten? 0 Siter
Koreagull Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Det ligger i hvertfall ikke forslag om å justere den opp, men jeg tror ikke den går ned heller. Sjekk: http://www.adopsjonskostnad.no ;o) 0 Siter
latinomama Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Det kan hende at det du hørte har noe med BUFAs vedtak om å stoppe formidling av barn fra fire private barnehjem i Colombia. Bufa mener at adopsjonskostnaden ikke skal inneholde deler av hjelpearbeid og støtter det opp mot sin egen tolkning av Haagkonvensjonen. Vedtaket er anket inn for barne- og familiedep. og vil bli avgjort i løpet av november. Saken står veldig godt fremstilt på sidene til AF, og det står dessuten også en artikkel i Romerikesblad i dag. Vente klemmer fra 0 Siter
yogi Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Hei Det de snakket om var at partiene ville så gjerne øke støtten, men hadde ikke råd. I hvert fall ikke i budsjettet for 2004. Fagre løfter osv. Har sluttet å tro på de fagre løftene fra politikerene for lenge siden jeg. Hilsen 0 Siter
Gjest midt i prosessen Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Det er noen (men jeg fikk ikke med meg hvem) som ønsker å øke adopsjonsstøtten til noen-og-femti-tusen kroner. Og de snakket generelt om at det burde bli billigere å adoptere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.