gutt_atten Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Idag ble det utført omskjæring av forhuden min. Inngrepet gikk fint. Men det som er problemet er at forhuden skal ligge i fred i ca 1 mnd. For meg er det umulig!! Jeg kommer til å bli så kåt at jeg ikke kommer til å fungere i det hele tatt. Det jeg egentlig lurer på, er hvordan jeg kan få utløsning utten å fosere/slite i forhuden? Noen som har erfaringer/råd? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Da en eks av meg kappa ´n så var stingene av etter 14 dager, og den funka helt fint! : ) Bare vær litt forsiktig... Du kan j 0 Siter
gutt_atten Skrevet 21. november 2003 Forfatter Skrevet 21. november 2003 Da en eks av meg kappa ´n så var stingene av etter 14 dager, og den funka helt fint! : ) Bare vær litt forsiktig... Du kan j Du kan j? skulle du si noe mer? 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Kjipern.....he heh he... En måned uten en liten ronk!?! Lykke til.... 0 Siter
Gjest dawn Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Frivillig, eller iht. religion? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.