Gå til innhold

går dårlig

Anbefalte innlegg

Gjest calestia
Skrevet

Ble litt tull i dag, og psykehuset er kontakta. Bare balluba..

ryker rett inn. er litt spent på hvilken avd. jeg kommer på. Ikke åpen visstnok.Fikk ikke store valget. like greit. jeg vil bare sove. de treo jeg går i nozinan rus.. men jeg har ikke tatt ei jævla pille. tusler bare rundt med bøyd nakke. har mareritt hver natt. drøm og virkelighet er blitt vanskelig å skille.

skal være på psykehus i jula og. familie situasjonen er helt håpløs, så det er best slik. jeg står på egne ben.

kvelds klem.

Gjest flammefugelen
Skrevet

Håper du har det bedre:)

Opp med nebbet, vennen, selv om du er laaangt nede nå. Har jo skjønt at det ikke har gått så enormt bra de siste ukene.Mørkere dager og ustabile tanker er som regel ingen god kombinasjon....det kjenner jeg og - svinger litt, faller litt sammen.

Men jeg er sikker på at du reiser deg igjen etterhvert, om en stund...når du får ting og tang mer på plass i hodet ditt og får roa ned litt.

Alle gode tanker til deg fra

Kizza1365380506
Skrevet

Krysser fingrene for at du blir bedre etter psykehus oppholdet. Fint at du får den hjelpen du trenger.

Klem fra

Skrevet

Oi!! Stakkars deg...:)

Jeg som trodde at jeg hadde det ille..Eller... jeg har jo det ille nok, men STAKKARS DEG!! Inn på lukka avdeling.. Når det er jul og allting..

Hvor gammel er du egentlig??

KLLEM aleksandra 13..

Gjest calestia
Skrevet

Oi!! Stakkars deg...:)

Jeg som trodde at jeg hadde det ille..Eller... jeg har jo det ille nok, men STAKKARS DEG!! Inn på lukka avdeling.. Når det er jul og allting..

Hvor gammel er du egentlig??

KLLEM aleksandra 13..

26.. skal være på psykehuset i jula. et er ingen god tid for meg..

Skrevet

26.. skal være på psykehuset i jula. et er ingen god tid for meg..

Stakkars deg:( :( :( *SNUFS*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...