Gå til innhold

Ett år er gått.....

Anbefalte innlegg

...siden mitt første innlegg her på DOL, som ble skrevet i ren desperasjon og med selvmordstankene hengende som en mørk sky døgnet rundt....

Jeg ville bare si at jeg fremdeles er her, til de som måtte bry seg, og at jeg har det veldig mye bedre med meg selv nå...ikke bra, men..

Bedre.

Og det skyldes ikke minst dere her inne , og all responsen jeg har fåt gjennom tidene...både ris og ros....

Takk.

Jeg akter å komme meg ut i lyset, og håper det samme for dere alle....

Nok en gang, takk..og lykke til...alle sammen.

Ærbødigst

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127206-ett-%C3%A5r-er-g%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig å høre at det går fremover. Også hyggelig å høre at du har hatt samme nytte av dette forumet som mange av oss andre har hatt. For meg var det en lettelse bare å lese at det var så mange som hadde samme problem som meg, men som klarte å arbeide med problemene. Det ga meg ett skyv fremover.

Lykke til!

Kizza1365380506

Er det ikke herlig å få den hjelpen her inne. Sånn føler jeg det og. Av og til lurer jeg på hva jeg skulle gjort uten. Det er så godt å vite at en ikke er alene med problemene.

Kjempefint at du har kommet deg såpass. Du er jo helt tydelig på rett vei.

Stå på!

Klem fra

Hei! Fint å se deg igjen. Satte å leste en del innleg fra deg her en dag, i og med at jeg egentlig skulle begynne med Remeron jeg også. Men nå blir det seroxat i stedet.

Fint å se at det går ok. Jeg også setter stor pris på DOL:)

God helg...

*Klemmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...