Gå til innhold

Michael Jacksons anklagelser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mannen er dypt forstyrret

Det er ikke lenger bare rykter når vi VET at han har sitt eget tivoliland i hagen, han vifter med babyene sine over balkongen foran pressen og jevnlig har pyjamasfest for små, søte gutter på rommet sitt.

Nylig gikk faren til Michael ut og innrømmet at han hadde pisket Michael da han var liten. Men juling fikk han derimot aldri, bedyret far... Hallo?!

Ikke lett å vite hva man skal tro om dette.

Det finnes nok av lykkejegere i USA som helt sikkert ikke holder seg for gode til å bruke sine egne barn som en brekkstang for å tyne noen kroner ut av Jacko heller.

Så her tror jeg man skal være forsiktige med å dømme før det foreligger mere fakta i saken.....

Det er ikke lenger bare rykter når vi VET at han har sitt eget tivoliland i hagen, han vifter med babyene sine over balkongen foran pressen og jevnlig har pyjamasfest for små, søte gutter på rommet sitt.

Nylig gikk faren til Michael ut og innrømmet at han hadde pisket Michael da han var liten. Men juling fikk han derimot aldri, bedyret far... Hallo?!

Og hva hadde de siste linjene med saken å gjøre?!

Jeg tror ikke noe på det. I følge eks-mannen til kjerringa som kommer med påstandene (guttens mor) har kjerringa alltid drømt om å være i rampelyset og ble sur da Jacko bestemte seg for å ha mindre kontakt med den kreftsyke gutten.

Psyke USA!

J har tjent svimmlende summer penger fra han var 12 år, han har aldri hatt normal voksenkontakt eller normal omgang med andre barn. Under intervjuet av han virket det som han fremdeles var en liten gutt i hodet sitt!

Når du har så mye penger at det ikke merkes på lommeboka at du har lagd ett tivoli og en dyrehage så har man litt andre oppfattninger enn oss andre vanlige dødlige. J lever i en verden for seg selv. Han elsker barn (kanskje pga manglende barndom?) Ikke vet jeg, men jeg tror også at det desverre finnes mange gale umoralske "lykkejegere" som kunne tenke seg noen "lett tjente" penger.

Gjest mannen er dypt forstyrret

Jeg tror ikke noe på det. I følge eks-mannen til kjerringa som kommer med påstandene (guttens mor) har kjerringa alltid drømt om å være i rampelyset og ble sur da Jacko bestemte seg for å ha mindre kontakt med den kreftsyke gutten.

Psyke USA!

Jeg kommenterte bare det dawn sa om at det var noe i ryktene om at Jacko er en eksentrisk mann.

Jeg har ingen formening om han har misbrukt barn eller ikke. Men at han er eksentrisk, DET er vel ikke til å stikke under en stol.

Jeg synes jo også det er betenkelig at disse anklagelsene kommer akkurat idet han slipper en plate.

Annonse

Jeg kommenterte bare det dawn sa om at det var noe i ryktene om at Jacko er en eksentrisk mann.

Jeg har ingen formening om han har misbrukt barn eller ikke. Men at han er eksentrisk, DET er vel ikke til å stikke under en stol.

Jeg synes jo også det er betenkelig at disse anklagelsene kommer akkurat idet han slipper en plate.

Hvorfor kommer det ikke tilsvarende rykter om f.eks Bruce Willis, Tom Hanks, Prince,Tom Cruise etc etc....Disse er også svært glade i barn. Og disse har da også en skare av tilhengere rundt seg som kunne vært forstyrret nok til å sette ut slike rykter?

men det er Michael Jackson som får gjennomgå. Kanskje fordi det er noe i det?

Gjest ikke signert

Hvorfor kommer det ikke tilsvarende rykter om f.eks Bruce Willis, Tom Hanks, Prince,Tom Cruise etc etc....Disse er også svært glade i barn. Og disse har da også en skare av tilhengere rundt seg som kunne vært forstyrret nok til å sette ut slike rykter?

Kanskje fordi han ikke har samme respekt som de andre kjendisene du nevner? Han er jo et lettere offer, siden han har skiftet hudfarge.

fordi det bare er J. som har laget et tivoli og dyrehage, fordi J. innviterer barna til lekelandet sitt? Mannen er jo snål ingen tvil om det, men jeg tror det pga av barndommen og pengene han har tjent siden han var bare 12år!

De andre du nevner har levd ett "normalt" liv før de ble kjendiser og ikke ble de millionærer over natta heller slik som J. ble.

Tror ikke faren er helt ved sine fulle fem, heller. Så intervju med ham her om dagen. Han ser skikkelig creepy ut. Virker ikke som han bryr seg i det hele tatt angående Michael..

Kizza1365380506

Ingen røyk uten ild. Men det ermange lykkejegere i Amerika som bruker alle midler for å tjene litt penger.

Det er jo ikke bare J som er eksentrisk det er de fleste f.eks Elton John.

Det er ikke sikkert han misbruker barn selv om han liker å omgås dem. Vi får håpe det ikker er noe i anklagene og at folk gir ham litt fred nå.

Det er synd på karen.

Mvh

Psyke USA!

Hvor har du lest/hørt det? Noen linker?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...