Gå til innhold

Slutte med medisin/Alkohol(Nhd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå slutte med Remeron. Har bare brukt dette ca 2 uker. Og bare noen dager med 30 mg ellers 15 mg den siste uken. Tenkte at i og med jeg har brukt dette så lite, kan jeg slutte litt brått. Tenkte å ikke ta i dag.

Om jeg er i god psyk form i morgen, tenkte jeg at jeg skulle ta noen glass vin. Går dette bra? Er da medisinen ut av kroppen? Tok 15 mg i går kveld.

Sluttet med seroxat for ca 2 uker siden. Er dette helt ut av kroppen?

Vil helst ikke få en kjemisk kollaps om jeg tar vin:) Da venter jeg med vinen...

Ps, tuusen takk for svar tidligere. Jeg har nå snakket med min psyk og jeg skal begynne med seroxat igjen. Den var helt klart den beste for meg mht tvangstanker! *Gleder meg*!!

God helg.

Skrevet

Kan aldri tro et par glass vin er farlig. Ihvertfall hvis du ikke er langt nede i utg.punktet. Kan du fortelle hva slags tvang du har? Jeg sliter med tvangsTANKER, ser du

Skrevet

Kan aldri tro et par glass vin er farlig. Ihvertfall hvis du ikke er langt nede i utg.punktet. Kan du fortelle hva slags tvang du har? Jeg sliter med tvangsTANKER, ser du

Hei Styles!

Jeg har tvangstanker ang smitte/sykdommer. Og har tvangstanker om at jeg skader andre el at jeg f.eks glemmer å låse dører. Da er "alt min feil" osv.

Vasker meg mye på hendene.

Hva slags tvangstanker har du?

Klem,

Skrevet

Hei Styles!

Jeg har tvangstanker ang smitte/sykdommer. Og har tvangstanker om at jeg skader andre el at jeg f.eks glemmer å låse dører. Da er "alt min feil" osv.

Vasker meg mye på hendene.

Hva slags tvangstanker har du?

Klem,

Hei!

Det er nok ikke den slags tanker jeg har. jeg tenker på livet og døden, hva som ligger i begrepet "tid" osv.......det er slitsomme tanker som er tilstede store deler av dagen.

Du kan jo tenke deg hvor kjekk bursdagen min i år var...Tunge tanker ang. 1 år nærmere døden osv... slitsomt....Jeg er 24, du da?

Skrevet

Hei!

Det er nok ikke den slags tanker jeg har. jeg tenker på livet og døden, hva som ligger i begrepet "tid" osv.......det er slitsomme tanker som er tilstede store deler av dagen.

Du kan jo tenke deg hvor kjekk bursdagen min i år var...Tunge tanker ang. 1 år nærmere døden osv... slitsomt....Jeg er 24, du da?

Hei! Skjønner veldig godt at det er slitsomme tanker...

Ta en titt på www.ananke.no Bra side:)

Jeg er 25 jeg.

God natta:)

Klem

Skrevet

Hei! Skjønner veldig godt at det er slitsomme tanker...

Ta en titt på www.ananke.no Bra side:)

Jeg er 25 jeg.

God natta:)

Klem

Heisann, Tvang!

Har du noen erfaringer med forskjellig medisin? Gode eller dårlige erfaringer?

Skrevet

Heisann, Tvang!

Har du noen erfaringer med forskjellig medisin? Gode eller dårlige erfaringer?

Hei! Jeg har prøvd Anafranil, Seroxat og remeron. Nå har jeg brukt remeron i en periode, men skal gå tibake på seroxat. Den har fungert best for meg. Så gleder meg til å begynne på seroxat igjen, så jeg igjen kan slappe av litt. *phu* Ekke lett med disse tankene du...

Pleier du å være på dol chatten? Jeg kommer forresten til å bytte nick nå. Fra nå av heter jeg Dory.

Er litt mer gøy med ett "ordentlig" nick lissom:)

Ha en fin kveld!

Skrevet

Hei! Jeg har prøvd Anafranil, Seroxat og remeron. Nå har jeg brukt remeron i en periode, men skal gå tibake på seroxat. Den har fungert best for meg. Så gleder meg til å begynne på seroxat igjen, så jeg igjen kan slappe av litt. *phu* Ekke lett med disse tankene du...

Pleier du å være på dol chatten? Jeg kommer forresten til å bytte nick nå. Fra nå av heter jeg Dory.

Er litt mer gøy med ett "ordentlig" nick lissom:)

Ha en fin kveld!

Hei!

hvor finner jeg chaten?

Skrevet

Hei!

hvor finner jeg chaten?

Jeg vet ikke hvor den er på nettet. Jeg bruker irc. Vet du hva det er?

Jeg husker ikke add til hjemmesiden. Kanskje noen vet dette, og vi kan spørre?

Skal undersøke:)

Mvh,

Skrevet

Jeg vet ikke hvor den er på nettet. Jeg bruker irc. Vet du hva det er?

Jeg husker ikke add til hjemmesiden. Kanskje noen vet dette, og vi kan spørre?

Skal undersøke:)

Mvh,

Se linken "Chatten", så har vi adressen.

Så kan vi avtale å prates på en av de chattene om du vil/har lyst:) Det hadde vært koselig!

Jeg har bredbånd, så er ofte på nettet:)

Ha en fin kveld, klem,

Skrevet

Jeg pleier oftes å være på den Rangler chatten...

Se "Chatten" skrevet inn av meg, for addresse.

Håper vi kan snakkes der!

Klem fra,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...