Gjest Papirmølle Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Hei :-) Når du skal hente barnet i Sør-Korea, står det i papirene til VB om at du skal ta med barnets papirer ved hjemreise, f eks. "Statement of Release for Adoption" Var ikke det vi leverte da vi takket ja til adopsjonen, vi leverte 4 ekseplarer av dette og 4 av "Affidavit of Support" Vi beholt ingen av disse selv. Får vi dette på Holt da eller? Eller må vi huske på å få en kopi av VB? Er det noen som husker dette? Takker for alle svar 0 Siter
Gjest Papirmølle Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Det kunne vist bli spørsmål i tollen etter disse papirene. 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 `Statement og release for adoption` fikk vi sendt i posten en måned etter at vi takket ja til tildelingen. Vi har fremdeles originalen. Et supertynt papir. Kan ikke huske at den ble kopiert og sendt noe annet sted. 0 Siter
Gjest Kimma Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Tror jeg blander sammen STATMENT OF RELEASE FOR ADOPTION og STATMENT OF ADOPTION. Dett er vel 2 forskjellige papirer?? 0 Siter
Gjest nsa Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Tror jeg blander sammen STATMENT OF RELEASE FOR ADOPTION og STATMENT OF ADOPTION. Dett er vel 2 forskjellige papirer?? Ja, det er to forskjellige papirer. Statement of adoption kopierte vi i fire eksemplarer, samt Affidavit of Support. Disse papirene kom rett etter tildeling. 0 Siter
Gjest Kimma Skrevet 21. november 2003 Skrevet 21. november 2003 Ja, det er to forskjellige papirer. Statement of adoption kopierte vi i fire eksemplarer, samt Affidavit of Support. Disse papirene kom rett etter tildeling. Da er det bare å si tusen takk for svaret. Blir helt svimmel etter alt dette papirstyret.hihi..enda vi har vært igjennom det før....1997. Har noe med alderen å gjøre, det å bli glemsk.....hihi. Ja, jeg er Kimma :-)))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.