Gå til innhold

I full gang med dokument innsamling nr.2

Anbefalte innlegg

Gjest ViTo-Tre

Hei,

da er vi igang med runde to av papirinnsamling etter at vi valgte å bytte land fra Peru til Colombia. Var akkurat mer eller mindre ferdig med dokumenter til Peru før vi klarte å bestemme oss for å bytte, så da er det på'ann igjen. Er skikkelig nysgjerrige nå på vårt "nye" land og surfer rundt. For dere som står og venter på tildelinger fra Peru krysser jeg alt jeg har av fingre og tær og håper på fortgang NÅ!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127269-i-full-gang-med-dokument-innsamling-nr2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Forstår veldig godt at de byter land, slik alt er i Peru for tida!

Me har jo berre vore heime to mnd med gulljenta vår, og avventar situasjonen til me er klare til å starta på nr 2. Er det like treigt i Peru då, kjem me til å byta og.

Lukke til med prosess nummer to - det blir sikkert eit supert resultat, uansett land!

Hei igjen.

Vil bare ønske dere lykke til med Colombia. Selv blir vi værende på Peru, har et håp om at det løsner. Men vi var også innom tanken på Colombia.

Papirene våres er nå til oversettelse, og jeg håper de kommer ned til Peru før jul.

Sist ventet vi jo bare 6 md. fra vi ble godkjente i Peru, til tildelinga kom. Ikke at jeg tror det går like kjapt nå da.

Håper det går fint med gutten, og hvis du leste trompetens innlegg om den kloke gutten, er han MIN.

Beste hilsen fra

Hei ViTo-Tre

Koselig å se deg igjen.... Og - jeg skjønner dere godt.... Jeg hadde gjort det samme om jeg var i deres situasjon nå. Vi står nå fortsatt i køen, har nesten resignert! Nå r det over 2 år siden saken gikk til Peru. Tragisk spør du meg.... Regner ikke med at det skjer noe før lenge etter jul.

Ønsker dere all mulig lykke, og hilser til minstemann!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...