Gå til innhold

NHD: bulimi og barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hurtig svar, men kan du si det med relativt stor sikkerhet?

Lurer fælt på det, skjønner du.

Jeg er ingen ekspert på området, men jeg skulle tro at det som påvirker et foster er arvematerialet, altså genene, og mors tilstand og næringsinntak under svangerskapet.

For øvrig synes jeg media iblant tar fullstendig av i å hause opp alt som er bra og skadelig for foster. Det er umulig å følge alle forsiktighetsregler på en gang. Ingen gravide er perfekte, og de får heller ikke perfekte barn.

Hvis det er til en oppmuntring kjenner jeg en som fikk 3 barn mens hun hadde anorexi og bulemi, og to etter at hun ble frisk. (Hun skulle egentlig ikke kunne bli gravid de tre første gangene...)

De er alle dyktige både på teoretisk og sportslig. De fungerer godt sosialt og har et sundt forhold til mat. De har også et meget godt forhold til sine foreldre. Yngste er tenåring.

Lykke til med eventuelle svangerskap og barn, enten det blir nå eller senere.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127291-nhd-bulimi-og-barn/#findComment-774336
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...