Gå til innhold

hjelp meg

Anbefalte innlegg

hei

jeg orker ikke mer .... er ferdig...utbrent og har prøvd alle inndfallsvinkler.... har hatt det sinnsykt tøft de siste årene... og ting blir ikke bedre heller.... har prøvd å snakke med en terapaut men klarer ikke å snakke i en time for så å stå på gata med alle sår åpne ..... tenkte på å snakke med et sykehus eller noe men vet ikke hva jeg kan gjøre... trenger bare noen råd, for jeg vil helst ikke ta livet av meg men det virker som det mest fornuftige valget akkurat nå......... jeg er ikke noen sutrer, men jeg klarer ikke mer... er helt alene i verden, uten familie, og de beste vennene mine er døde...nei ikke dop...... da hadde det vært enklere å akseptere.. trenger råd ...... hjelp meg ......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127318-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Livet kan virke veldig svart i perioder. Det er dessverre en del av livet som gir oss erfaring og får oss til å vokse.

Det er kjempetøft å blottlegge seg for en behandler, det er det mange her som kan skrive under på. Men det hjelper til slutt, helt ærlig.

Og ta livet av seg er ikke noen god løsning. Da er det bedre at du søker hjelp en annen plass enn den behandleren du går til nå. Det er klart det er tøfft når du er helt alene. Vil foreslå at du prøver å melde deg inn i en klubb eller forening. Kanskje en for enslige. Det kan det være stor hjelp for deg.

Stå på, bak skyene er himmelen alltid blå selv om det ser litt mørkt ut akkurat nå.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127318-hjelp-meg/#findComment-774434
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...