Gå til innhold

Føler meg bare sååå elendig...

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her,ville bare si det,er snart 18 år. For et halvt år siden fikk jeg diagnosen A-typisk autisme.

For tida føler jeg meg veldig dårlig. Største problemet er kanskje at jeg ikke greier å si åssen jeg har det til h*n som kommer til meg en dag i uka. Har prøvd flere ganger å si det men greier ikke.Har noen et forslag på hvordan jeg kan si det til h*n som skal hjelpe meg? Ble også lovet psyk. etter sommerferien, men det har jeg ikke fått enda.

Det er flere ting jeg sliter med. Jeg kutter meg ganske ofte,mange ganger hver dag. Jeg kaster opp etter at jeg har spist noen ganger også... Da pleier jeg å kutte meg fordi jeg vet at det er dumt. Ellers så kutter jeg meg fordi jeg føler at framtida ser mørk ut.

Håper hvertfall at jeg føler meg bedre av å få det ut her!

Klem

Fortsetter under...

Kizza1365380506

En ting er iallefall sikkert du får god hjelp og gode råd her inne. Det er også andre som er selvskadere her inn og som sikkert kan hjelpe deg til en viss grad.

Det at du kanskje kan klare å åpne deg her inne for oss gjør det kanskje lettere for deg å snakke med besøksvennen din. Ellers bør du kanskje purre på psykiateren. Når du først er kommet inn i det systemet er det veldig enkelt å få ny time om du evt. skal trenge det senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...