Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det beste dere kjøpte om dere bare må si en ting. (uten om helt nødvendige ting som, seng, bleier, barnesete etc)

Hva ville dere helst vært foruten? (en ting)

Hilsen en som skal begynne og shoppe

Skrevet

Hei :o)

Jeg tror vårt beste kjøp må være voksi posen. Lillemor og storesøstrene før henne nikoste seg når de fikk ligge ute godt nedpekket i voksien.

Det dårligste kjøpet vi gjorde med storesøstrene var bleiebøtta..........- med tvillinger og så mange bleier det blir pr. dag da, så ble det nesten mere styr å tømme den bøtta, pluss at det luktet dårlig av den. Vet ikke om de nye nå er bedre, det er jo faktisk ni år siden vi hadde den til tvillingene.

Klem fra

thuva1365380402
Skrevet

Vi kjøpte også bleiebøtte, og er kjempefornøyd med den. Den synes jeg er et must, men folk er forskjellige.

Skrevet

Beste kjøp:

En sammenleggbar barnestol, av merket `Handy sitt`.

Vi kjøpte den i tillegg til en vanlig Kiddo stol.

Handy sitt har vi med rundt omkring til venner og familie, og har vært veldig mye brukt.

http://www.handysitt.net/

Dårligste kjøp:

En reiseseng.

Den har vi ALDRI brukt. Begge besteforeldrene har en gammel stående hos seg, og venner og familie ellers har alltid gamle barnesenger stående som vi har kunnet låne når vi overnattet.

Vi kjøpte egentlig reisesengen for å ha den som en lekegrind her hjemme, men det har vi aldri hatt bruk for....

Så den er fortsatt ubrukt.

Skrevet

Vi var også veldig misfornøyde med bleiebøtta, men det kan være fordi vi hadde den på badet med varmekabler...det luktet pyton!!! Vi bruker istedenfor hundeposer som vi pakker inn bæsjebleiene i og putter i den "vanlige" søplekassa, dette fungerer helt fint!

Beste kjøp tror jeg nesten er paraplytrilla vår. Kjøpte den litt "dyrere" varinaten av merke PegPerego. Denne har vært med både på hentereise til Kina, 2 turer til Hellas og ellers overalt vi drar omtrent. Den ligger alltid i bilen og tar liten plass og er grei å slå sammen.

Forresten, da vesla var "baby" var aventflaskene med engagnsposer supre på hentereisen og på ferieturer!

Hilsen

Skrevet

Vi var også veldig misfornøyde med bleiebøtta, men det kan være fordi vi hadde den på badet med varmekabler...det luktet pyton!!! Vi bruker istedenfor hundeposer som vi pakker inn bæsjebleiene i og putter i den "vanlige" søplekassa, dette fungerer helt fint!

Beste kjøp tror jeg nesten er paraplytrilla vår. Kjøpte den litt "dyrere" varinaten av merke PegPerego. Denne har vært med både på hentereise til Kina, 2 turer til Hellas og ellers overalt vi drar omtrent. Den ligger alltid i bilen og tar liten plass og er grei å slå sammen.

Forresten, da vesla var "baby" var aventflaskene med engagnsposer supre på hentereisen og på ferieturer!

Hilsen

Hei Sofie32!

Hvordan går det med deres påbegynte adopsjon nr. 2?

Tusen takk for svar, bare ett tillegg spørsmål. Kan den vognen få ryggen helt ned i liggende stilling?

Klemmer fra en kjøpeglad og lykklig

Skrevet

Beste kjøp:

En sammenleggbar barnestol, av merket `Handy sitt`.

Vi kjøpte den i tillegg til en vanlig Kiddo stol.

Handy sitt har vi med rundt omkring til venner og familie, og har vært veldig mye brukt.

http://www.handysitt.net/

Dårligste kjøp:

En reiseseng.

Den har vi ALDRI brukt. Begge besteforeldrene har en gammel stående hos seg, og venner og familie ellers har alltid gamle barnesenger stående som vi har kunnet låne når vi overnattet.

Vi kjøpte egentlig reisesengen for å ha den som en lekegrind her hjemme, men det har vi aldri hatt bruk for....

Så den er fortsatt ubrukt.

Tusen takk for svar:o)

Den stolen ser veldig praktisk ut. Den skal jeg jammen ha i bakhodet til en senere annleding, når lille ***, har blitt litt større, og jeg begynner og se litt klarer på hva som trengs og hva som ikke trengs.

Klemmer fra en meget lykklig og glad

Skrevet

Vi kjøpte også bleiebøtte, og er kjempefornøyd med den. Den synes jeg er et must, men folk er forskjellige.

Søstern og svigerinnen min har også den. Skal høre om de er fornøyd, jeg.

Håper vi ses snart, Lille ***, er nemlig bare hel skjønn.

Klemmer fra en lykklig

Skrevet

Hei :o)

Jeg tror vårt beste kjøp må være voksi posen. Lillemor og storesøstrene før henne nikoste seg når de fikk ligge ute godt nedpekket i voksien.

Det dårligste kjøpet vi gjorde med storesøstrene var bleiebøtta..........- med tvillinger og så mange bleier det blir pr. dag da, så ble det nesten mere styr å tømme den bøtta, pluss at det luktet dårlig av den. Vet ikke om de nye nå er bedre, det er jo faktisk ni år siden vi hadde den til tvillingene.

Klem fra

Tusen takk for svar, Rao.

Jeg skal forøvrig sjekke ang. kaffen i morgen på jobb, om hva jeg har og gjøre denne uken, men jeg tror det skulle passe.

Ringer deg jeg.

Klem fra meg

Skrevet

Vi kjøpte en god reiseseng (Simo) som ble brukt som fast seng til begge våre to. Den lå de i hver natt. Når vi var borte, slo vi bare sammen senga og tok den med. (Den kunne pakkes sammen til en liten 'koffert', og så hadde vi en ekstra madrass i tillegg.) Det var trygt for begge å ha med seg den vante senga si overalt.

Nå er begge så store at de har vanlig seng, men reisesenga er fremdeles helt fin etter at storesøster først brukte den til hun var 3 år, og deretter lillesøster til hun var 3 år.

Skrevet

Vannkoker...et must synes jeg for å mikse melkeflaskene i en fei :-)

Hva hadde vi klart oss foruten...hm...tja, vi arvet en "stol" som ungen kunne sitte i i badekaret... den brukte vi lite.

Baby-bjørnen brukte vi også kun på hentereisa, gullet var for tungt til å bruke den etterpå!

Bleiebøtta synest jeg var et lite must det første året i allefall, men så er jeg lat også da, så jeg hadde ikke orket å løpe ut med alle posene :-D

Skrevet

Hei

Den bleiedunken var helt unødvendig syntes nå jeg. Syns at plasten luktet verre en bleiene. Ekkel parfymelukt.

Hilsen

Skrevet

Hei!

Beste kjøp uten tvil var soveskinn. Det ble brukt i sengen og i vognen og var et must når dama skulle sove andre steder. Var skinnet med, var tryggheten på plass. Den eneste ulempen er de få gangene det må vaskes. Da er det vanskelig å få sove! :-)

Dårligste kjøp: Ammepute! (Ikke så aktuelt for deg, kanskje! :-) ) Samt bleiebøtten som lukter når den står på varmekabler.

Klem fra

Skrevet

Hei Sofie32!

Hvordan går det med deres påbegynte adopsjon nr. 2?

Tusen takk for svar, bare ett tillegg spørsmål. Kan den vognen få ryggen helt ned i liggende stilling?

Klemmer fra en kjøpeglad og lykklig

Ryggen på vogna kan legges helt ned, og kalesjen trekkes godt frem så barnet litter/sover veldig godt og trygt. I tillegg er det en stor fordel at det på sidene av ryggen er "kanter" som gjør at barnet kan sitte støtt selvom det ikke har god balanse og sitter støtt alene.

Vi venter på bufa godkjenning utpå nyåret engang...merkelig hvor mye roligere og tålmodig jeg er denne gangen!!

Hilsen

Skrevet

Ryggen på vogna kan legges helt ned, og kalesjen trekkes godt frem så barnet litter/sover veldig godt og trygt. I tillegg er det en stor fordel at det på sidene av ryggen er "kanter" som gjør at barnet kan sitte støtt selvom det ikke har god balanse og sitter støtt alene.

Vi venter på bufa godkjenning utpå nyåret engang...merkelig hvor mye roligere og tålmodig jeg er denne gangen!!

Hilsen

Enn så lenge, ja............

:o))). Vi får snakkes igjen om et års tid...- da tror jeg at både du og jeg er temmelig mye mere ventende :o)

klem fra

Skrevet

Dårligste kjøp:

BabyBjørn - potte: Riktignok stabil å sitte på, men DU så stor og knotete å få gjort ren :-/

Beste Kjøp: Reiseseng! Pluss at vi arvet en voksipose :0)

Reisesengen er nødvendig for oss, og voksiposen likeså. Vi ikke hverken barneseng eller strøm på hytta - men vårt gull har det SÅ skjønt å godt med voksiposen + skinnfell :0)

Vi har hatt med oss reisesengen på hytteturer ellers, ved hotellovernatting i inn- og utland samt på besøk hos familie og venner :0) Kjempefornøyd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...