Gå til innhold

Damer, kropp og vekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er galt med spretthopprumpe?

Spretthopprompe gir meg gode assosiasjoner. Gutterompe derimot, passer best på gutter. I tillegg veit jeg jo at enkelte villfarne bruker rompa til helt andre saker enn det den er ment å brukes til, men det vil jeg helst ikke tenke på.

Spretthopprompe gir meg gode assosiasjoner. Gutterompe derimot, passer best på gutter. I tillegg veit jeg jo at enkelte villfarne bruker rompa til helt andre saker enn det den er ment å brukes til, men det vil jeg helst ikke tenke på.

Jeg sitter på den. Hver dag.

Annonse

Angela1365380318

Jeg synest bik bok størelsene er ganske små. Men ærlig talt, bruker du smal så vet du vel at du ikke akkurat er feit, du kan ikke bli fornærmet av noe så dumt så dette vel?

Kansje denne personen sa det som tull eller for å såre deg?

Gjest Pricilla

Hvem var det som sa det, og i hvilken sammenheng? kjenner mange med ræv som låvedører, men sier det ikke til dem! Det vet de sikkert godt delv. Og hva så om man har bred rumpe?

Er du feit så vet du det selv, er du fornøyd med kroppen din er det ingenting å bli lei seg for! Missunnelse kanskje? Drit i det i hvert fall!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...