Gå til innhold

Damer, kropp og vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er galt med å være bred over baken? er fint å ha former. jeg har lagt på meg, jeg var omtrent like tynn som deg, brukte små str, nå bruker jeg større str, men får faktisk høre at jeg ser myyyye bedre ut.. utrrrolig nok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du str small uansett merke, kan du ikke være bred.

Ja, du er slank.

Ikke bry deg om hva ett eller annet kvinnfolk måtte finne på å si.

Skrevet

Ikke bry deg om det. Det er nok av jenter med gutterompe. En del av jentene her inne blant annet. Og sikkert også hu som kom med kommentaren.

Hva er galt med spretthopprumpe?

Skrevet

Hva er galt med spretthopprumpe?

Spretthopprompe gir meg gode assosiasjoner. Gutterompe derimot, passer best på gutter. I tillegg veit jeg jo at enkelte villfarne bruker rompa til helt andre saker enn det den er ment å brukes til, men det vil jeg helst ikke tenke på.

Skrevet

Bruker du str small uansett merke, kan du ikke være bred.

Ja, du er slank.

Ikke bry deg om hva ett eller annet kvinnfolk måtte finne på å si.

Med andre ord så er det ille å være tjukk?

Skrevet

Spretthopprompe gir meg gode assosiasjoner. Gutterompe derimot, passer best på gutter. I tillegg veit jeg jo at enkelte villfarne bruker rompa til helt andre saker enn det den er ment å brukes til, men det vil jeg helst ikke tenke på.

Jeg sitter på den. Hver dag.

Skrevet

Jeg sitter på den. Hver dag.

Den? Mener du buttpluggen?

Angela1365380318
Skrevet

Jeg synest bik bok størelsene er ganske små. Men ærlig talt, bruker du smal så vet du vel at du ikke akkurat er feit, du kan ikke bli fornærmet av noe så dumt så dette vel?

Kansje denne personen sa det som tull eller for å såre deg?

Skrevet

Med andre ord så er det ille å være tjukk?

Ikke vet jeg. Men det er vel ille å være tjukk hvis en selv lider under det.

PS. jeg skjønte ikke spørsmålet ditt ;-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Hvem var det som sa det, og i hvilken sammenheng? kjenner mange med ræv som låvedører, men sier det ikke til dem! Det vet de sikkert godt delv. Og hva så om man har bred rumpe?

Er du feit så vet du det selv, er du fornøyd med kroppen din er det ingenting å bli lei seg for! Missunnelse kanskje? Drit i det i hvert fall!

Skrevet

Du skjønner vel selv at du ikke er feit, eller overvektig. Kvinnlige former er fint. OG dessuten er det vel et poeng at menn syntes du er flott, ikke misunnlige damer?

Skrevet

Ikke vet jeg. Men det er vel ille å være tjukk hvis en selv lider under det.

PS. jeg skjønte ikke spørsmålet ditt ;-)

Implisitt i svaret ditt ligger det jo en klar holdning om at det er noe å bry seg om. Teit, eller?;-)

Skrevet

Implisitt i svaret ditt ligger det jo en klar holdning om at det er noe å bry seg om. Teit, eller?;-)

Huff, gjør det. Ja, det er teit ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...