Gå til innhold

Meldekort fra Aetat

Anbefalte innlegg

Gjest Et spørsmål

Er det noen av dere som går på yrkesrettet attføring som kan fortelle meg om dere har fått deres meldekort...

Jeg går selv på yrkesrettet attføring, og sendte siste meldekortet i dag,men har enda ikke fått noen nye meldekort?

Jeg bare lurer på om det er flere av dere som har opplevd at meldekortene ikke har kommet før du har sendt det siste meldekortet.

Det har aldri skjedd med meg før,men det kan også være det at jeg har endret adresse som kan være en mulig årsak...

Ringte ned til Aetat og etterlyste meldekortene,men de sa at dem ikke kunne gjøre noe med den saken og at jeg fremdeles fikk yrkesrettet attføring...

Har vært snakk om at saken min skal bli overført tilbake til trygdekontoret,men det har visst ikke blitt gjort enda. I følge Aetat får jeg meldekort ennå. Dem sa at de kunne se at meldekortene mine ikke var blitt sendt fra meldekortsentralen,men de kunne ikke purre på dem....

Derfor spør jeg om det er noen av dere som går på yrkesrettet attføring som har opplevd dette her nå rett før jul at meldekortene enda ikke har kommet selv om du har sendt det siste meldekortet?

Takk for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127376-meldekort-fra-aetat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest takk for svar

Ja det har jeg opplevd flere ganger,men det kommer alltid nye i god tid før neste gang det skal sendes igjen. Det er 2 uker til du skal sende igjen og jeg regner med at det kommer nye i løpet av neste uke.

Takk for svar :-)

Jeg måtte bare spørre i og med at det er snart jul og jeg begynte å bli frustrert over at det enda ikke hadde kommet noen melde kort

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127376-meldekort-fra-aetat/#findComment-775640
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...