Gå til innhold

Skal noen reise til Sør-Korea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som skal reise til Sør-Korea i løpet av 2-3 mnd?

Hadde vært fint å komme i kontakt med andre som skal dra i denne tidsrammen. Det hadde også vært fint å reise sammen med andre.

Det kan enten svares her, eller gå inn på forumet Hjertevekst, og sende meg en privat melding eller sende meg en e-mail.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei!

Vi fikk nettopp tildeling og skal reise til Sør-Korea innen 2-3 måneder. Ta gjerne kontakt på mail: [email protected]

Hei

Jeg skriver en mail til deg.

Hadde vært fint å komme i kontakt med 2-3 familier som skal reise på samme tidspunkt som oss. Flere kan sende meg en mai på

[email protected]

Skrevet

Vi skal vel forhåpentligvis reise da, vi også. Det blir spennende og se om vi får reisebeskjed samtidig nå da.

Så nå er det bestemt? Dere skal reise og hente gullet?

Mail meg gjerne på

[email protected]

Klemmer en meget lykklig

Skrevet

Vi skal vel forhåpentligvis reise da, vi også. Det blir spennende og se om vi får reisebeskjed samtidig nå da.

Mail meg gjerne på

[email protected]

Klemmer en meget lykklig

Hei BMS

Endelig er det bestemt at vi skal dra å hente ja. Så det hadde vært fint om vi var heldige å få det til å klaffe, slik at noen av oss kunne dra sammen.

Jeg mailer deg oxo.

Er det flere? mail meg: [email protected]

Skrevet

Mail meg gjerne på

[email protected]

Klemmer en meget lykklig

Har hatt store problemer her. Data-crash og måtte kjøre backupp og litt reinnstalasjon.

Jeg sendte deg en mail, men vet ikke om du har mottatt den. Hvis du har svart meg, så har jeg til nå ikke mottatt svar.

Dette kan være gjort da disse prob. med pc dukket opp.

Hvis det er flere som har svart meg, så kan dette ikke ha kommet fram. Bare resend hit! [email protected]

Skrevet

Har hatt store problemer her. Data-crash og måtte kjøre backupp og litt reinnstalasjon.

Jeg sendte deg en mail, men vet ikke om du har mottatt den. Hvis du har svart meg, så har jeg til nå ikke mottatt svar.

Dette kan være gjort da disse prob. med pc dukket opp.

Hvis det er flere som har svart meg, så kan dette ikke ha kommet fram. Bare resend hit! [email protected]

Jeg har netopp kommet hjem. Sjekker mailen etterpå, jeg. Om jeg ikke har fått noen, mailer jeg deg i morgen.

Klem fra en lykklig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...