Gjest et tips bare Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Jeg har funnet en del klær som jeg kunnet tenkt meg å kjøpe, både norske og utendlanske nettbutikker. Men vil det bli dyr porto? Toll? Finnes det noen "forhåndsregler" man burde tenke på? 0 Siter
noldine Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Er det ikke sånn at du kan handle for kr 200 inkl porto for å slippe moms. Over det blir det moms på 24 %. 0 Siter
Gjest økonom Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Er det ikke sånn at du kan handle for kr 200 inkl porto for å slippe moms. Over det blir det moms på 24 %. Tror noldine har rett. Se info (litt tung å finne fram i) på http://www.toll.no Regler om porto etc skal alltid stå på selve nettstedet, under "betingelser" e.l. 0 Siter
Atene Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Er det ikke sånn at du kan handle for kr 200 inkl porto for å slippe moms. Over det blir det moms på 24 %. Pluss toll hvis varene ikke er produsert i et EU-land. Bøker er moms- og tollfrie uansett pris. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.