Gå til innhold

Rehabiliteringspenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet når rehab.penger utbetales? Har ikke fått i denne måneden, tidligere har de vært på kontoen mellom 21. og 23. i hver måned....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lureste er nok å ringe trygdekontoret og spørre hva som har skjedd. For et par mnd siden fikk ikke jeg heller penger fra trygdekontoret slik jeg bruker. Da jeg ringte trygdekontoret hadde ikke pengene blitt sendt ut, men hvorfor var det ingen som kunne gi meg et svar på.

Gjest suppaduppa
Skrevet

Jeg ringte faktisk kontofonen i dag og pengene hadde kommet.

Hvor i landet bor du?

Jeg bor i Vestfold.

Skrevet

Jeg fikk mine på fredag.

Som de andre har skrevet; ring Trygdekontoret.

Skrevet

Jeg har lett og lett på Trygdeetatens sider, men klarte ikke å finne denne siden - og det var jo akkurat den jeg trengte :o) Og da vet jeg jo også at pengene kommer i morgen! Skulle akkurat til å ringe til Trugdekontoret!

Men det er jo tydelig at TK:ene ikke følger den planen der helt siden jeg har pleid å få pengene rundt den 21ste. Nå har jeg flyttet og tydeligvis til en kommune som ikke betaler før den fastsatte datoen...

Takk takk!

Gjest sliten i dag ,
Skrevet

Jeg har lett og lett på Trygdeetatens sider, men klarte ikke å finne denne siden - og det var jo akkurat den jeg trengte :o) Og da vet jeg jo også at pengene kommer i morgen! Skulle akkurat til å ringe til Trugdekontoret!

Men det er jo tydelig at TK:ene ikke følger den planen der helt siden jeg har pleid å få pengene rundt den 21ste. Nå har jeg flyttet og tydeligvis til en kommune som ikke betaler før den fastsatte datoen...

Takk takk!

Mine rehab penger var inne på konto i morres..sikkert nok dine også,

Datoen som står som utbetalingsdato er kun en dato hvor pengene skal ha kommet inn.Ring kontofonen du

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...