Gjest Despera Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Er det noen som vet når rehab.penger utbetales? Har ikke fått i denne måneden, tidligere har de vært på kontoen mellom 21. og 23. i hver måned.... 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Det lureste er nok å ringe trygdekontoret og spørre hva som har skjedd. For et par mnd siden fikk ikke jeg heller penger fra trygdekontoret slik jeg bruker. Da jeg ringte trygdekontoret hadde ikke pengene blitt sendt ut, men hvorfor var det ingen som kunne gi meg et svar på. 0 Siter
Gjest suppaduppa Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Jeg ringte faktisk kontofonen i dag og pengene hadde kommet. Hvor i landet bor du? Jeg bor i Vestfold. 0 Siter
natolars Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Jeg fikk mine på fredag. Som de andre har skrevet; ring Trygdekontoret. 0 Siter
Gjest blaagutt19 Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=generelt&path=satser_mrog_mrutbetalingsdatoer der finner du det du trenger å vite:) 0 Siter
Gjest Despera Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=generelt&path=satser_mrog_mrutbetalingsdatoer der finner du det du trenger å vite:) Jeg har lett og lett på Trygdeetatens sider, men klarte ikke å finne denne siden - og det var jo akkurat den jeg trengte ) Og da vet jeg jo også at pengene kommer i morgen! Skulle akkurat til å ringe til Trugdekontoret! Men det er jo tydelig at TK:ene ikke følger den planen der helt siden jeg har pleid å få pengene rundt den 21ste. Nå har jeg flyttet og tydeligvis til en kommune som ikke betaler før den fastsatte datoen... Takk takk! 0 Siter
Gjest sliten i dag , Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Jeg har lett og lett på Trygdeetatens sider, men klarte ikke å finne denne siden - og det var jo akkurat den jeg trengte ) Og da vet jeg jo også at pengene kommer i morgen! Skulle akkurat til å ringe til Trugdekontoret! Men det er jo tydelig at TK:ene ikke følger den planen der helt siden jeg har pleid å få pengene rundt den 21ste. Nå har jeg flyttet og tydeligvis til en kommune som ikke betaler før den fastsatte datoen... Takk takk! Mine rehab penger var inne på konto i morres..sikkert nok dine også, Datoen som står som utbetalingsdato er kun en dato hvor pengene skal ha kommet inn.Ring kontofonen du 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.