Gå til innhold

HJELP - gode alternativer til ADSL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Fint å se nicket ditt her igjen!!! :)

Glemte å si at jeg ikke var millionær... :P Har sett på det tilbudet på hjemmesiden til Tiscali, men det er håpløst dyrt.

"TiscaliSat Single -

Utstyr og installasjon: kr 14 990,-

Abonnement (12 måneders ab): kr 1 490,- / mnd* "

Hastigheten er vel også treigere enn ADSL vanligvis er?

Jeg MÅ vinne storgevinst i Lotto!!!

Kizza1365380506

Vel vi har telenor av naturlige årsaker. (Han jobber i Bravida, bruhhhh...) Men det er det mest ryddige vi har valgt. Når vi hadde brukt opp våre, ett eller annet, så bestilte vi bare 98 greier mer og det har vi fremdelse og det er 6 måneder siden vi bestillte det. Min sønn og jeg er VELDIG mye på nett, og vi skal kjøpe ny båt så der går jo noen bega ett eller annet og, så det er mer enn nok.

Gå for Telenor du. Anbefalt på det varmeste. (Gud nå eg e full du) hihihi

Annonse

Vel vi har telenor av naturlige årsaker. (Han jobber i Bravida, bruhhhh...) Men det er det mest ryddige vi har valgt. Når vi hadde brukt opp våre, ett eller annet, så bestilte vi bare 98 greier mer og det har vi fremdelse og det er 6 måneder siden vi bestillte det. Min sønn og jeg er VELDIG mye på nett, og vi skal kjøpe ny båt så der går jo noen bega ett eller annet og, så det er mer enn nok.

Gå for Telenor du. Anbefalt på det varmeste. (Gud nå eg e full du) hihihi

hihi :P

Telenor leverer ikke der visstnok. Men kanskje vi kan overtale gubben din til å legge noen kabler der slik at vi kan holde kontakten på dol? ;)

Nei, du sier noe.. :)

Men det er jo sååå fint der.:D

(Bortsett fra det med internett)

Hvis de ikke har ordentlig internett der, så er det (per definisjon) ikke "fint" der. Da er det jungel og utmark, og ikke noe sivilisert sted å bo!

Hold deg til sivilisasjonen du!

Med vennlig hilsen

Hvis de ikke har ordentlig internett der, så er det (per definisjon) ikke "fint" der. Da er det jungel og utmark, og ikke noe sivilisert sted å bo!

Hold deg til sivilisasjonen du!

Med vennlig hilsen

Internett gjennom 56 k modem kan aldri bli "fint", nei. Du har et poeng der.

Kanskje jeg skal benytte muligheten til å utvikle noen (andre) hobbyer??

Er bare 6 min med bil til nærmeste by og bibliotek, så det KAN hende jeg overlever sånn på nettet også.:P

Kizza1365380506

hihi :P

Telenor leverer ikke der visstnok. Men kanskje vi kan overtale gubben din til å legge noen kabler der slik at vi kan holde kontakten på dol? ;)

Hallai. hvis eg ikkje har Telenor kem har eg då. E eg heilt ut på landet eller har eg drukket for mye konjakk for å døyva den forbanna drøvellen....

www.sdsl.no (leverer egne løsninger dersom det er nok folk på stedet som vil ha)

www.tele2.no (leverer egne løsninger)

Søk etter lokale leverandører av internett, eller forhør deg med folk som bor der fra før.

Takk for svar! Skal sjekke det ut! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...