Gå til innhold

Betale over nett

Anbefalte innlegg

Vel alt er relativt. Om du er rappkjeftet passer du inn i familien. Da fortjener du høy lønn. Er du skjenert har du egentlig ingeting her å gjøre og kan bare være der du er. Vi Bergensere har en tendens til å mobbe hverandre og tåler en ikke det har en ikke noe her å gjøre, vel en kan jo gå på Den Stundeløse selvfølgelig

Jeg er relativt dårlig på å leke sjenert, så det skuespillet tror jeg vi dropper med en gang. Men er det nå slik at du kaster ut din datter så jeg skal få bo i hennes seng? Har du et kott din datter kan bo i, i det minste?

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg er relativt dårlig på å leke sjenert, så det skuespillet tror jeg vi dropper med en gang. Men er det nå slik at du kaster ut din datter så jeg skal få bo i hennes seng? Har du et kott din datter kan bo i, i det minste?

Hun skal studere i Oslo over nyttår så vi har ett helt soverom til overs vi. Hun får ikke sengen sin med seg en gang. Den er gedigen...

Så velkommen til breflabbens land

Er det nøy då= Her er plass oghjerterom. OG vil du til Bergen og det tar jegt som en selvfølge så erher plass.

Selvsagt er det nøye. Jeg vil da sikre meg arverett. Og selvsagt vil jeg til Bergen. Er det sant at det går isbjørner i gatene der, eller var det i Tromsø?

Kizza1365380506

Selvsagt er det nøye. Jeg vil da sikre meg arverett. Og selvsagt vil jeg til Bergen. Er det sant at det går isbjørner i gatene der, eller var det i Tromsø?

Vel ikke har jeg sett noen isbjørner, men så får ikke jeg med meg alt heller. Sikkert mange koselige bjørner her ibyen og. OG arverett, selvfølgelig skal vi ordne det. Du kan arve båten

Annonse

Vel ikke har jeg sett noen isbjørner, men så får ikke jeg med meg alt heller. Sikkert mange koselige bjørner her ibyen og. OG arverett, selvfølgelig skal vi ordne det. Du kan arve båten

Jippi! Er den gul, og passer i et badekar? Eller er den så stor at jeg kan sitte i den og komme meg rundt omkring når det regner som verst?

Kizza1365380506

Jippi! Er den gul, og passer i et badekar? Eller er den så stor at jeg kan sitte i den og komme meg rundt omkring når det regner som verst?

Nei den er hvit og blå og går ganske ok fort. Ikke at du kan peise forsvaret men det er ikke langt ifra. Gammel og god er den.

Kizza1365380506

Ærlig talt, du må da ha kustus på mannfolket ditt?

Ja selvfølgelig har jeg det. Han har inge snøring på hva vi holder på med. Så lenge vi spiser ett måltid for dagen sammen så erhan fornøyd. Så om du vil flytte inn hos oss er det fritt frem

Annonse

OK ka fly ska eg hente deg på. Eller tar du tog?

Regner med at den billetten signe signatur strevde med å få bestilt var til meg, bare at hun kanskje ikke helt er klar over det selv enda. Så vi får høre med henne. Men nå skal jeg surre meg i seng *poff*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...