Gå til innhold

Betale over nett - del 2 :0)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal du printe ut bekreftelsen, sier den noe om det? Dersom det er for at du skal ha det som huskelapp for deg selv, er det ikke så farlig. Men om det er fordi du skal vise den fram når du skal hente billetten, så må den printes ut. Får du til å kopiere siden over på et Worddokument, og sende på mail til noen du kjenner med printer?

Gjest signe signatur

Hvorfor skal du printe ut bekreftelsen, sier den noe om det? Dersom det er for at du skal ha det som huskelapp for deg selv, er det ikke så farlig. Men om det er fordi du skal vise den fram når du skal hente billetten, så må den printes ut. Får du til å kopiere siden over på et Worddokument, og sende på mail til noen du kjenner med printer?

Ideen var god, men det er ikke mulig å kopiere det som er essensielt.

Kanskje jeg kan sende siden som link i mail til meg selv?

*prøver*

Gjest signe signatur

Jeg har visst fått bekreftelsen pr. mail fra flyselskapet.

Alt ordner seg for uvitende damer - til slutt.

Kizza1365380506

Altså, du er grønn. Du tar med deg visakortet eller hva du nå betalte med og det er kvittering nok. Jeg kjøpte akkurat Ringenes herre Extended version til min sønn til jul og det er ikke trukket fra kontoen min ennå. Det skjer nok ikke før filmen er kommet til el-kjøp. Billetter til kino har jeg kjøpt mange ganger.

Dette går nok greit skal du se.

Mvh

Annonse

Gjest signe signatur

Altså, du er grønn. Du tar med deg visakortet eller hva du nå betalte med og det er kvittering nok. Jeg kjøpte akkurat Ringenes herre Extended version til min sønn til jul og det er ikke trukket fra kontoen min ennå. Det skjer nok ikke før filmen er kommet til el-kjøp. Billetter til kino har jeg kjøpt mange ganger.

Dette går nok greit skal du se.

Mvh

Nei, da går det visst ikke greit allikevel.

Bruker kjærestens visa, og han er i langtvekkistan.

Oui, toi. Langt vekk i stan er helt greit det. Bare kom du. Når jeg har vasket jentungens seng så er det god plass til deg.

Langtvekkistan? Og hva iallverden har vært i din datters seng om den trenger vasking? Forresten. Stryk det siste spørsmålet. Jeg vil ikke vite.

Kizza1365380506

Langtvekkistan? Og hva iallverden har vært i din datters seng om den trenger vasking? Forresten. Stryk det siste spørsmålet. Jeg vil ikke vite.

Vel hun spydde som en gris i går. Men hun var ikke alene. Forloveden gjorde det og. De fikk takk vaske etter seg før vi kom hjem idag. Tro intet annet. Jeg er en streng men godhjertet mor. De er heldig som har meg. (Ikke si at jeg kunne gjort det samme).

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...