Gå til innhold

VG-leserinnlegg idag

Anbefalte innlegg

Åja, nå skjønner jeg. Men var det bare meg som misforsto da? Jeg åpner jo ikke slik mail om jeg får det så det er nok derfor.

Hehe snakk om jeg føler meg dum da...

Vel så har vi bevist at heller ikke jeg er perfekt. Og godt er det.

Takk for oppklaringen

Du skal få lov å skylde på meg for rotete skrevet innlegg :o)

Men finn frem kalkulatoren hvis du skal gi sønnen din ukelønn :o) Thihi :-)

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Du skal få lov å skylde på meg for rotete skrevet innlegg :o)

Men finn frem kalkulatoren hvis du skal gi sønnen din ukelønn :o) Thihi :-)

Ja det er noe med det. Må ha hatt en utrolig dårlig dag i går. Men så var jeg i ett fandens humør også da. Og så all den spyingen til ungene. Vaske sengeklær og dyner i hele går. Nå må jeg prøve å få overmadrassen hennes i vaskemaskinen. Ikke tror jeg det går men jeg prøver lell.

Mvh

Ja det er noe med det. Må ha hatt en utrolig dårlig dag i går. Men så var jeg i ett fandens humør også da. Og så all den spyingen til ungene. Vaske sengeklær og dyner i hele går. Nå må jeg prøve å få overmadrassen hennes i vaskemaskinen. Ikke tror jeg det går men jeg prøver lell.

Mvh

Huff så kjedelig...går det oppkastsyke & influensa ? Grøss & Gru.

Har to barn på barneskole, og det skal vel litt til at vi slipper unna begge deler...

Kizza1365380506

Huff så kjedelig...går det oppkastsyke & influensa ? Grøss & Gru.

Har to barn på barneskole, og det skal vel litt til at vi slipper unna begge deler...

Nei de hadde enkelt og greit drukket for mye begge to. Kom ramlende inn dørene i halv tolv tiden. Han spydde i døren Hun spydde når de hadde lagt seg, inn i hans øre. Ytterdøren fikk hun vaske selv samt skifte på sengen. Det skulle da bare mangle store jenta.

Sånn er det å ha voksne barn. Gleder meg til hun flytter ut.

:o)

Nei de hadde enkelt og greit drukket for mye begge to. Kom ramlende inn dørene i halv tolv tiden. Han spydde i døren Hun spydde når de hadde lagt seg, inn i hans øre. Ytterdøren fikk hun vaske selv samt skifte på sengen. Det skulle da bare mangle store jenta.

Sånn er det å ha voksne barn. Gleder meg til hun flytter ut.

Hjææælp...så det er slikt vi har i vente...trøste&bære..

Kizza1365380506

Hjææælp...så det er slikt vi har i vente...trøste&bære..

Alle barn blir jo ikke sånn. Vet ikke hva jeg har gjort galt, men hun er jo så grei å ha med å gjøre ellers. Fornuftig og flittig. Men så er det den vinen blandet med øl da. Det har vi vel prøvd alle. En dårlig kombinasjon. Men hun har forhåpentligvis lært noe nå.

Annonse

Alle barn blir jo ikke sånn. Vet ikke hva jeg har gjort galt, men hun er jo så grei å ha med å gjøre ellers. Fornuftig og flittig. Men så er det den vinen blandet med øl da. Det har vi vel prøvd alle. En dårlig kombinasjon. Men hun har forhåpentligvis lært noe nå.

Akk ja...slik er det å være ung. Hun lærer vel etterhvert skal du se :o)

Jeg var vel litt sånn jeg og...selv om jeg heldigvis aldri spydde i øra til noen :o)

Oljemaling anbefales av astma og allergiforbundet. Dette fordi denne typen maling er helt gassfri etter tørketida på 16 timer og er lettere å vaske ren på grunn av den harde, blanke overflaten.

Lateksmaling inneholder ofte 20-30 ulike giftige og irriterende stoffer som avdunster i ukevis etter påføring. At løsemiddelet er vann, betyr ikke at den ikke innholder andre stoffer.

Ny info.:

Tidligere ga løsemiddelbaserte malinger en helserisiko for yrkesmalere, men avgasset ellers raskt og var til liten/ingen risiko for brukerne senere. Nå er også slike malinger tilsatt flere kjemikalier som kan avgasse langsommere og lengre.

Det er utviklet vannbaserte malinger med redusert innhold av potensielt skadelige kjemikalier og lav avgassing: annen generasjons vannbasert maling.

Inneklima.com mener at annen generasjons vannbasert malinger best for innendørs bruk, men også her trenges god ventilasjon under arbeidet med malingen og god "utbaking" etterpå, jfr. http://inneklima.com/index.asp?context=&document=146

(Inneklima.com er en kunnskapsbank om innemiljøspørsmål, på internett. Siden er basert på spørsmål og svar samt fordypningsstoff som professor dr. med. Kjell Aas har samlet over flere år gjennom prosjektet "åpen rådgivningstelefon" på universitetsklinikken Voksentoppen senter for barn med astma og allergi.").

Gjest hva er det med deg a'?

Var det ikke greit for deg da at du kunne irritere deg litt over meg. Få opp adrenalinet litt en søndags kveld.

Jeg mente jo det jeg skrev i mitt innlegg. Det at det var ironisk ment det som stod i vg gjør det jo ikke mindre sant for det vel... Det er jo ett under at vi har overlevd vi som vokste opp på 60 og 70 tallet. Men jeg ser jo at situasjonen var litt anderledes. Ikke så mange biler på veiene, ikke så mange voldtektsforbrytere, mer gjennomsiktige miljøer og mammaer som var hjemmeværende ikke så mye tv og ikke så mye kjøpepress på barn. Ikke reklame rettet mot barn skal jeg fortsette?

Nå har jeg rotet meg utpå igjen. Skal slutte mens leken er god og ikke være sånn en gammal kjerring.

Håper du ikke fikk hjerteatakk igår, når du irriterte deg over meg mener jeg.. Unnskyld da

Mvh

PMS?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...