Gå til innhold

det går nok bra


Gjest mor til tre

Anbefalte innlegg

Gjest mor til tre

Det ordner seg skal du se. Det er melk der. Min erfaring (etter 3.5 års amming, og mange brystbetennelser) er at melka er der. Hadde alltid vanskeligheter med å pumpe ut så mye. Men barna ble alltid mett dersom de fikk die så ofte de ville. En gang hadde jeg skikkelig sår på den ene brystvorten, og klarte ikke amme barnet fra det brystet på noen dager (pumpet bare litt, for å ikke ha sånn spreng). Brystet ble etterhvert mykt, og med klart mindre melk. Men når såret var grodd bra lot jeg barnet die igjen. Og melkeproduksjonen tok seg opp igjen. Jeg tror ikke du behøver være engstelig. Melka kommer igjen. Ved brystbetennelsene dusjet jeg brystet under varmt deilig vann, mens jeg håndmelket. Jeg lot også barnet hjelpe med å tømme det. Etter selve betennelsen var over, var brystet litt ømt noen dager. Men jeg tok bare tiden til hjelp. Lot barnet die godt, hvilte meg og holdt meg varm. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...