Gå til innhold

Får man kjøpt julekalendere til pakker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

På Kremmerhuset har de fine julekalendere! (jeg kjøpte en rød en med 24 lommer i m/tall på). Enkel og fin synes jeg...

Tror du kan få fatt i kalender på forskjellige interiør/gavebutikker...

Hvor er kremmerhuset? vet du om butikker i Oslo? Hvor mye koster en sånn? Bør helt ikke være så dyrt.. budsjettet mitt har en kjempesprekk.. for å si det mildt! : )

Hvor er kremmerhuset? vet du om butikker i Oslo? Hvor mye koster en sånn? Bør helt ikke være så dyrt.. budsjettet mitt har en kjempesprekk.. for å si det mildt! : )

Jeg ga kr. 129,- for min og det var ikke så verst! Kremmerhuset finnes bare på CC Vest (Lysaker) i Oslo-området. Ellers så tror jeg du har Kremmerhuset på Strømmen og Lillestrøm.. Litt langt å reise kanskje. Men der har de bare så mye rart og fint der.. Som ikke er så sinnsykt dyrt...

Er det ikke en på Oslo City da? Var det ihvertfall før. Forresten kan du bare henge opp en lang snor og hekte fast pakker med klesklyper... ;o)

Annonse

gurine1365380552

Jeg ga kr. 129,- for min og det var ikke så verst! Kremmerhuset finnes bare på CC Vest (Lysaker) i Oslo-området. Ellers så tror jeg du har Kremmerhuset på Strømmen og Lillestrøm.. Litt langt å reise kanskje. Men der har de bare så mye rart og fint der.. Som ikke er så sinnsykt dyrt...

Kremmerhuset finnes på CC Gjøvik også, for de som bor i de trakter. Ble forresten positivt overrasket over prisnivået der inne, trodde det var dyrt jeg..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...