Gjest Pricilla Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Eller må jeg sy sjøl?? Det går dårlig gitt... ; ) Eller må jeg surre pakkene fast i garn med lapper med datoer.. hehe... : ) 0 Siter
angelica2 Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 På Kremmerhuset har de fine julekalendere! (jeg kjøpte en rød en med 24 lommer i m/tall på). Enkel og fin synes jeg... Tror du kan få fatt i kalender på forskjellige interiør/gavebutikker... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 På Kremmerhuset har de fine julekalendere! (jeg kjøpte en rød en med 24 lommer i m/tall på). Enkel og fin synes jeg... Tror du kan få fatt i kalender på forskjellige interiør/gavebutikker... Hvor er kremmerhuset? vet du om butikker i Oslo? Hvor mye koster en sånn? Bør helt ikke være så dyrt.. budsjettet mitt har en kjempesprekk.. for å si det mildt! : ) 0 Siter
angelica2 Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Hvor er kremmerhuset? vet du om butikker i Oslo? Hvor mye koster en sånn? Bør helt ikke være så dyrt.. budsjettet mitt har en kjempesprekk.. for å si det mildt! : ) Jeg ga kr. 129,- for min og det var ikke så verst! Kremmerhuset finnes bare på CC Vest (Lysaker) i Oslo-området. Ellers så tror jeg du har Kremmerhuset på Strømmen og Lillestrøm.. Litt langt å reise kanskje. Men der har de bare så mye rart og fint der.. Som ikke er så sinnsykt dyrt... 0 Siter
Rubia Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 På Nille og Europris har de både slike stoffgreier med lommer i og pappesker i ymse farger og størrelser. Skikkelig fine. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Hvor er kremmerhuset? vet du om butikker i Oslo? Hvor mye koster en sånn? Bør helt ikke være så dyrt.. budsjettet mitt har en kjempesprekk.. for å si det mildt! : ) Er det ikke en på Oslo City da? Var det ihvertfall før. Forresten kan du bare henge opp en lang snor og hekte fast pakker med klesklyper... ;o) 0 Siter
gurine1365380552 Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Jeg ga kr. 129,- for min og det var ikke så verst! Kremmerhuset finnes bare på CC Vest (Lysaker) i Oslo-området. Ellers så tror jeg du har Kremmerhuset på Strømmen og Lillestrøm.. Litt langt å reise kanskje. Men der har de bare så mye rart og fint der.. Som ikke er så sinnsykt dyrt... Kremmerhuset finnes på CC Gjøvik også, for de som bor i de trakter. Ble forresten positivt overrasket over prisnivået der inne, trodde det var dyrt jeg..:-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Kremmerhuset finnes på CC Gjøvik også, for de som bor i de trakter. Ble forresten positivt overrasket over prisnivået der inne, trodde det var dyrt jeg..:-) Og på byporten En av mine favorittbutikker. 0 Siter
nynne Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Jeg er NOK en jul ikke ferdig med å brodere. Så jeg har et bredt rødt silkebånd som jeg har hengt opp og knyttet pakkene fast i dette. Datteren min syns det er pent og veldig pyntete hun! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.