Gå til innhold

Hva ønsker DU i juøegave i år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jente / dame midten av 30...

Av en eller merkelig grunn så ønsker jeg meg mer enn på mange år :)

To delt flanellspysjamas, digitalt kamera, ny mobil, klokke,wokpanne...og endel som er ennnnå dyrere enn alt dette...

Mon tro om jeg har vært snill nok i år ;)

Gjest Jolly Roger

morgenkåpe i silke lignende stoff! gjerne den røde lille fra h&m.. kalles kanskje ikke morgenkåpe, men babydoll? hmm, nå ble jeg usikker...

Bare så du vet forskjellen:

Dette er babydoll:

http://www.seductive-lingerie-shop.com/lingerie/babydolls.php

Og dette er morgenkåpe:

http://skaar.freeshell.org/robe/

Annonse

morgenkåpe i silke lignende stoff! gjerne den røde lille fra h&m.. kalles kanskje ikke morgenkåpe, men babydoll? hmm, nå ble jeg usikker...

Hvis du ikke vet forskjellen på morgenkåpe og babydoll foreslår jeg at du sjekker det opp før du skriver det på ønskelista. Det er to fullstendig forskjellige plagg. :o)

Gjest elibesadette

Hvis du ikke vet forskjellen på morgenkåpe og babydoll foreslår jeg at du sjekker det opp før du skriver det på ønskelista. Det er to fullstendig forskjellige plagg. :o)

vet jo egentlig forskjellen, men på h6m butikken sto d at d va babydoll, men jeg mener det var en liten morgenkåpe! jeg er jo ikke så stor så den var det til meg ihvertfall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...