yogi Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Gratulerer så mye med den vesle jenta. ) Hilsen 0 Siter
frø Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Det var koselige nyheter. Gratulerer så mye med "mei mei" (lillesøster) 0 Siter
sirka1365380541 Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Gratulere så mye med den lille. Verdens flotteste julepresang!! 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Gratulerer med en liten datter og lillesøster og god tur til Kina på nyåret. Jeg er så heldig å være fadder til en nydelig jente fra Guangdong provinsen ! 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Gratulerer med prinsessa. En bedre førjulspresang kunne det vel ikke ha blitt. Lykke til i den aller siste ventetiden før avreise til Kina. Klem fra 0 Siter
joyful Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 GRATULERER så masse!! Veit omtrent korleis du har det! Vi reiser snart nedover for å henta vår "lillesøster". Lykke til med resten av ventetida!! Mvh 0 Siter
Xiaotao Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Hei... så gøy at dere har vært der ;o) Kommer du på noen nyttige tips så vil jeg gjerne ha de... ;o) [email protected] Heisan Jeg har vært 2 ganger i Guangzhou - både med jobb og som adoptivmor, og synes det er et spennende sted. Spennende å høre hvor dere skal bo osv. Er på jobb akkurat nå, så jeg gir deg heller min mail adr. [email protected] Kommer du på noe - er det noe du lurer på, så skriv gjerne - synes det er gøy å hjelpe til der vi kan :-) 0 Siter
sinikka Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Jøss! Vi ble oppringt i dag og fikk beskjed om at vi skulle hente ei lita ei fra Guangdongprovinsen! Og vi skal reise 29.januar med VB!(Vi får ikke papirene før i morgen, eller i over i morgen. Utrolig hvor seint tida går i dag! Det hadde vært utrolig morsomt å opprette kontakt! [email protected] 0 Siter
Melissa Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 Gratulerer så mye med datteren :-) Klem fra 0 Siter
Hilla Skrevet 25. november 2003 Forfatter Skrevet 25. november 2003 Jøss! Vi ble oppringt i dag og fikk beskjed om at vi skulle hente ei lita ei fra Guangdongprovinsen! Og vi skal reise 29.januar med VB!(Vi får ikke papirene før i morgen, eller i over i morgen. Utrolig hvor seint tida går i dag! Det hadde vært utrolig morsomt å opprette kontakt! [email protected] Gratulerer så mye ;o)) Det var gøy at vi også skal reise sammen... etter hva jeg har sett, er vi nå 4 stk. som reiser 29. og som er her på Dol ;o)) Skal sende deg en mail om litt.. Ha det riktig godt så lenge ;o) 0 Siter
Gjest norlys Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 MED EN DATTER PS. HAR SENDT DET MAIL Klem 0 Siter
tango Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Gratulere til dere og storesøster med den lille jenta! 0 Siter
Lisette Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Kjære 'Hilla' Tenk, nok en prinsesse fra Kina! En kjempesøt liten pike, som jeg gleder meg til å treffe! Vi GRATULERER!!!!! Klem til deg, mann og storesøster! De beste hilsner fra 'søss' med familie :0) 0 Siter
Hilla Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 MED EN DATTER PS. HAR SENDT DET MAIL Klem Har du sendt meg mail ? Kan ikke se å ha fått noe ? min adr. er : [email protected] 0 Siter
Hilla Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 Har du sendt meg mail ? Kan ikke se å ha fått noe ? min adr. er : [email protected] JOooo nå fant jeg mailen... beklager. Den var "åpnet" å da så jeg den ikke med det samme ;o)) Jeg skal svare om litt.. 0 Siter
Puccini Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Gratulerer så masse Hilla!!!! Gratulerer også til resten av familien - tenker storesøster er stolt!!! Vi reiser om en uke... Hilsen fra meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.