Gå til innhold

Endelig kom lillesøster fra KIina ;o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei... så gøy at dere har vært der ;o)

Kommer du på noen nyttige tips så vil jeg gjerne ha de... ;o)

[email protected]

Heisan

Jeg har vært 2 ganger i Guangzhou - både med jobb og som adoptivmor, og synes det er et spennende sted. Spennende å høre hvor dere skal bo osv.

Er på jobb akkurat nå, så jeg gir deg heller min mail adr.

[email protected]

Kommer du på noe - er det noe du lurer på, så skriv gjerne - synes det er gøy å hjelpe til der vi kan :-)

Jøss! Vi ble oppringt i dag og fikk beskjed om at vi skulle hente ei lita ei fra

Guangdongprovinsen! Og vi skal reise 29.januar med VB!(Vi får ikke papirene før i morgen, eller i over i morgen. Utrolig hvor seint tida går i dag! ;)

Det hadde vært utrolig morsomt å opprette kontakt!

[email protected]

Jøss! Vi ble oppringt i dag og fikk beskjed om at vi skulle hente ei lita ei fra

Guangdongprovinsen! Og vi skal reise 29.januar med VB!(Vi får ikke papirene før i morgen, eller i over i morgen. Utrolig hvor seint tida går i dag! ;)

Det hadde vært utrolig morsomt å opprette kontakt!

[email protected]

Gratulerer så mye ;o))

Det var gøy at vi også skal reise sammen... etter hva jeg har sett, er vi nå 4 stk. som reiser 29. og som er her på Dol ;o))

Skal sende deg en mail om litt..

Ha det riktig godt så lenge ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...