Gå til innhold

hjelp meg å finne tatovering!

Anbefalte innlegg

Gjest 40-årene
Skrevet

Jeg er en godt voksen mann i 40-årene som har bestemt meg for å tatovere meg på den ene armen. Har ingen tatovering fra før.

Jeg ble anbefalt å finne motiv på internett, men jeg klarer ikke en gang å finne sider som viser ulike motiv, og da må det sies at jeg ikke er så proff på dette med søking heller da. Er det noen her som vet om sider jeg er på let etter?

Hva er egentlig mest vanlig tatoveringsmotiv for menn?

Videoannonse
Annonse
Gjest ....elsker havets våg
Skrevet

Et anker på overarmen, og med teksten "kjære mor" under ?

Skrevet

Hvorfor vurdere det som er mest vanlig om du gjør det ?

Ta noe som er pent samtidig som tøft, husk at det skal være til å leve med.

Det jeg ønsker meg selv er denne hesten med vinger vet du som man ser på avsluttninga på filmer. Men med vingene mer samlet.

Det var en side som var nevnt her av andre grunner - skal se om jeg finner den - der var en drage rundt en rose...kjempetøff.

Hadde sider med tatoeringer før men tror ikke jeg husker dem. Håper du får andre svar.

Lykke til da :)

Hilsen...

Skrevet

Hvorfor vurdere det som er mest vanlig om du gjør det ?

Ta noe som er pent samtidig som tøft, husk at det skal være til å leve med.

Det jeg ønsker meg selv er denne hesten med vinger vet du som man ser på avsluttninga på filmer. Men med vingene mer samlet.

Det var en side som var nevnt her av andre grunner - skal se om jeg finner den - der var en drage rundt en rose...kjempetøff.

Hadde sider med tatoeringer før men tror ikke jeg husker dem. Håper du får andre svar.

Lykke til da :)

Hilsen...

"der var en drage rundt en rose...kjempetøff."

Uff da. Man MÅ jo ikke tattovere de verste klisjèene, da.

"..................."

Skrevet

Drit langt i hva som er vanlig. Ikke bør du kopiere et annet motiv heller, men istedet lage et unikt et. Det trenger ikke være vanskeligere enn å ta utgangspunkt i et eksisterende motiv for så å gjøre noen forbedringer (eller evt. forverringer).

".................."

Skrevet

Detter er typisk 40-åring. Når en mote er på vei ut, så skal de liksom prøve å være moderne.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Detter er typisk 40-åring. Når en mote er på vei ut, så skal de liksom prøve å være moderne.

Det finnes jo de av oss som får en tatovering fordi vi har lyst på et personlig smykke, og IKKE fordi det er så innmari moderne da!

Det var jo litt av en måte å få tatovering på også- fordi det er moderne liksom. Var det det du gjorde da eller?

Jeg brukte 4 år på vurdere min tatovering jeg. Meget personlig. Jo mer jeg tenkte på det jo sikrere ble jeg. Fikk den for 5 år siden. Har ikke angret en dag.

Skrevet

Det finnes jo de av oss som får en tatovering fordi vi har lyst på et personlig smykke, og IKKE fordi det er så innmari moderne da!

Det var jo litt av en måte å få tatovering på også- fordi det er moderne liksom. Var det det du gjorde da eller?

Jeg brukte 4 år på vurdere min tatovering jeg. Meget personlig. Jo mer jeg tenkte på det jo sikrere ble jeg. Fikk den for 5 år siden. Har ikke angret en dag.

5 år siden....da er det litt for tidlig å angre..de som har tatt tatoveringe i den motetrenden som har vært i noen år, vil nok ikke angre seg før det har gått en 8-10 år.

Skrevet

"der var en drage rundt en rose...kjempetøff."

Uff da. Man MÅ jo ikke tattovere de verste klisjèene, da.

"..................."

Nei da, det må man jo ikke...men, jeg synes nå den var stilig jeg da.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...