Gå til innhold

Hva gjør man når man har spist for mye?

Anbefalte innlegg

Gjest jobb og pes

Sukk!

Det er hardt å jobbe med representasjon.Jeg fatter ikke hvordan Victor Norman klarer å holde seg slank!

I dag har jeg vært på julefrokost, julelunsj og julemiddag + kaker.

I tillegg til altfor mye annen spising.

Noen tips om hvordan jeg kan hente meg inn igjen i morgen?

Hva gjør folk etter en sånn orgiedag?

Fortsetter under...

Uff...jeg hadde "orgie-uke" i forrige uke: tilbragte mandag-fredag på et flott hotell der frokosten var flott, lunsjen var helt fantastisk og hver dag ble avsluttet med tre retters middag!

Det gikk imdlertid overraskende fort å gå tilbake til vanlig inntak av mat. Trodde egentlig at magesekken ville være så utvidet at jeg kom til å bli skrubbsulten fort, men det har ikke skjedd.

Om jeg ha lagt på meg litt, vet jeg ikke. Sannsynligvis, men jeg har ikke merket det.

Gjest jobb og pes

Uff...jeg hadde "orgie-uke" i forrige uke: tilbragte mandag-fredag på et flott hotell der frokosten var flott, lunsjen var helt fantastisk og hver dag ble avsluttet med tre retters middag!

Det gikk imdlertid overraskende fort å gå tilbake til vanlig inntak av mat. Trodde egentlig at magesekken ville være så utvidet at jeg kom til å bli skrubbsulten fort, men det har ikke skjedd.

Om jeg ha lagt på meg litt, vet jeg ikke. Sannsynligvis, men jeg har ikke merket det.

Noen tips om hva du spiste/ gjorde?

Stappmett hilsen..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...