Gå til innhold

Tatovering på håndledd, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe ang. tatovering på håndledd?

Har så lyst å lage min egen tatovering,et slags armbånd på håndleddet.

Noen som har dette, eller vet hvor i Vestfold/ Oslo jeg kan få gjort dette? Evt pris?

Er det veldig vondt?

Kan jeg designe motivet selv?

Noen websider å anbefale?

Fortsetter under...

Det finnes mange bra tatoveringssteder,men også noen dårlige.Har selv 6 tatoveringer,deriblandt et "armbånd" rundt overarmen.Du må nok regne med noe smerte,litt avhengig av hvor du tar tatoveringen.Anbefaler deg ikke å starte med å ta din første tatovering på skulderbladet,for d_e_t var vondt!Har en stor tatovering på korsryggen,og har hørt mange si det er vondt,men det var det ikke.Tror smertegrensen varierer fra person til person.Du må gjerne tegne din egen tatovering,og få den tatovert etterpå.Stikk innom et studio,og snakk litt med vedkommende som skal tatovere deg,og be om en forhåndspris.Jeg betalte 1500 for mitt "armbånd" for vel 2 år siden.

Gjest sumbit me

Er det fortsatt noen som driver og tatoverer seg? Den moten er til de grader på vei ut.

Bransjen forbereder seg nå på rushet av folk som ikke vil være harry, og som vil fjerne tatoveringen.

Har det falt deg inn at noen kanskje ikke tatoverer seg fordi det er så jævlig in?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...