Gå til innhold

Undersøkelse: mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så misfornøyd at jeg gidder å bytte på en stund. Venter til det kommer noe revolusjonerende.

Min lagrer også alle meldinger, men jeg sletter nesten daglig, og stort sett fortløpende. Det er jo bare å trykke på "slett alle", og så forsvinner de. Aner ikke hvor mange meldinger den kan lagre.

Hvordan er det oppi trønderland om dagen? Er det noe trøkk? :)

Trøkk og trøkk..

Her har influensaen kommet for fult. Jeg har sluppet men barna har hatt/har det. Du har vel fått med deg hvordan det er med TIK for tiden?

Ellers så står det julebord med mange venninner for tur i helga. Så regner med det blir liv da. Du da? Begynt julebordsesongen eller?

:o)

Fortsetter under...

Trøkk og trøkk..

Her har influensaen kommet for fult. Jeg har sluppet men barna har hatt/har det. Du har vel fått med deg hvordan det er med TIK for tiden?

Ellers så står det julebord med mange venninner for tur i helga. Så regner med det blir liv da. Du da? Begynt julebordsesongen eller?

Fått med meg influensaen. TIK dro til Oslo i dag med 2 skader og 12 mann ute med influensa. Med en A-tropp på totalt 24 mann, så sier det seg sjøl at de måtte tape stort mot 'enga (6-0 om jeg ikke husker feil).

Tja, jeg jobber nå, men til helgen har jeg fri. Skal ha AC/DC konsert i stua sammen med en kompis klokken 14:00 på fredag, drikke øl, stikke til byen, ta noen flere øl, og så skal vi møte enda flere før Stena Line står for tur - med julemat og gode greier (begge veier!), fyll til langt på natt, fyll på dagen på lørdag etter noen timers søvn, og så ut når vi kommer til moderlandet igjen. Så julemoroa starter nå :)

Fått med meg influensaen. TIK dro til Oslo i dag med 2 skader og 12 mann ute med influensa. Med en A-tropp på totalt 24 mann, så sier det seg sjøl at de måtte tape stort mot 'enga (6-0 om jeg ikke husker feil).

Tja, jeg jobber nå, men til helgen har jeg fri. Skal ha AC/DC konsert i stua sammen med en kompis klokken 14:00 på fredag, drikke øl, stikke til byen, ta noen flere øl, og så skal vi møte enda flere før Stena Line står for tur - med julemat og gode greier (begge veier!), fyll til langt på natt, fyll på dagen på lørdag etter noen timers søvn, og så ut når vi kommer til moderlandet igjen. Så julemoroa starter nå :)

Ja morro med slike turer. Slitsomt men morro.

Skal ha ei festhelg med mannen om fjorten dager. Spent på om kroppen fortsatt klarer to dager, el om den streiker. Trenger hjemmelaget tyrker til reparering, så går det nok.

Ellers så mister enkelte kiloer her når vedkommende har begynt å jobbe på dagtid, og dataen er vekke. Savnes innimellom men får litt slarv fra meg innimellom.

Ja morro med slike turer. Slitsomt men morro.

Skal ha ei festhelg med mannen om fjorten dager. Spent på om kroppen fortsatt klarer to dager, el om den streiker. Trenger hjemmelaget tyrker til reparering, så går det nok.

Ellers så mister enkelte kiloer her når vedkommende har begynt å jobbe på dagtid, og dataen er vekke. Savnes innimellom men får litt slarv fra meg innimellom.

Jeg aner jo fint lite om dine kiloer, men det er jo bra at de ramler av om de plaget deg :)

Ja, det blir nok litt slitsomt med den første øllen på lørdag, men det pleier ikke å være noe pes. Går seg nok til, skal vi se! :)

Jeg aner jo fint lite om dine kiloer, men det er jo bra at de ramler av om de plaget deg :)

Ja, det blir nok litt slitsomt med den første øllen på lørdag, men det pleier ikke å være noe pes. Går seg nok til, skal vi se! :)

Kiloene var ikke ment om meg, men om vedkommende som også siklet etter piercing i navlen. Jeg liker mine kiloer.

Annonse

Ah, hun ja. Jeg visste ikke at hun hadde kiloer heller :)

Navlepiercing kan være litt kult! :)

Alderen det vet du. Du glemmer fort.

Men skal køye, så du får ha lykke til med å holde ditt unge hode klart i natt.

Kos deg i helga og husk kondom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...