Gå til innhold

Pass på høna jenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Høna kunne få psykiske problemer sa han.

Som kjent fjærkrepsykolog kan jeg bare si: kutt hue av den, ribb, rens og kok hønsesuppe. Det kurerer alt.

Jeg er for innføring av slaktemaske i det norske helsevesen. Sykehusene blir jo nedrent av gamle kjerringer. Som et dekknavn kan vi kalle den for "Ventelisteforkorter". Eller "Hakkapelitta", det er også et dekknavn.

Gjest uten signatur

Høna kunne få psykiske problemer sa han.

Som kjent fjærkrepsykolog kan jeg bare si: kutt hue av den, ribb, rens og kok hønsesuppe. Det kurerer alt.

Jeg er for innføring av slaktemaske i det norske helsevesen. Sykehusene blir jo nedrent av gamle kjerringer. Som et dekknavn kan vi kalle den for "Ventelisteforkorter". Eller "Hakkapelitta", det er også et dekknavn.

Helsevesenet er vi etterhvert vant med at er en trusel for oss!

Men Nissen da....

Annonse

Gjest Pricilla

Tror ungen var ekkel jeg... Synes jeg ser for meg en spydig 13-åring som pser høna til nissen..

Fillerista en 11 - 12-åring en gang jeg jobba i butikk. Det var en skikkelig bøllete drittunge. Tror ikke gutten er så uskyldig som det sier i artikkelen.

Stå på nissefar og vern om høna di sier nå jeg! ; )

Jeg bor faktisk her hvor dette skjedde - og de tre ungdommene på 13, 15 og 15 år - er en gjeng med pøblem som henger på handelshusene og lager kvalme..

Ble SYK av å se syteinnlegget deres i avisen - og attpåtil kom det i VG..

Det at de ble redd julenissen - er jo latterlig...

FLOTT av julenissen å ta vare på dyra sine, og hadde det vært meg - så hadde jeg gitt de en god omgang juling"""

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...