Gå til innhold

Gutt 14 sokker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en sønn på 14 år som aldri bruker sko ute. Han sier selv at han liker å gå ute uten sko. Jeg nekter ham det selvfølgelig ikke. Det eneste jeg merker meg er at han kun bruker hvite sokker ute og at de blir utrolig møkkete. Når han kommer inn igjen, så går han rett på rommet sitt for så å ta seg en dusj. Kan det være at han har en fetish for sokker? Jeg vil jo heller ikke konfromtere ham med dette pga at han kanskje aldri vil gjøre det mer. Det vil jeg ikke ødelegge for ham. Gi meg råd om hva jeg skal gjøre, og eventuelt hvordan jeg skal oppføre meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127737-gutt-14-sokker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...