Gå til innhold

Jeg er så GLAD, så GLAD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er syk. I nøden spiser fanden fluer. I stedet for å fly på veggen og gnage av tapet (panel blir det vel her). Sør er ikke her, kanskje han er død?

Du har lurt ham ut, han har ikke vært innom på lang tid :o)

Bare litt nå og da, det ble nok for kjedelig uten deg å diskutere med.

Ulv I Faarikaal

Du har lurt ham ut, han har ikke vært innom på lang tid :o)

Bare litt nå og da, det ble nok for kjedelig uten deg å diskutere med.

Å f...

Men sør har i dag droppet mye av hakka i platene og megapjattet. Mulig at fanden sjøl leser bibelen når han blir gammal?

Annonse

Er du hjemme alt? Nei, det er ikke lett å komme i senga enda. Men skal prøve snart :o)

Takk skal du ha, nå er det overlevelig i stua også.

Jada, jeg er hjemme, har til og med hatt to stopp (ja, selvvalgte altså, ikke bilen som streika eller no'...) på veien hjem. Fylte opp tanken med bensin til 6,67 for literen. Vet det er ennå billigere noen steder i disse dager, men prisen var hyggelig nok og jeg gidder ikke kjøre omveier for billig bensin heller.

Har rukket å kose med "barnet" og gi han mat også. Litt annen meny her i huset... ;-) Men han var bare glad han, både for at jeg kom hjem så han slapp å være aleine og for maten, så her er alt såre vel :-)

Jada, jeg er hjemme, har til og med hatt to stopp (ja, selvvalgte altså, ikke bilen som streika eller no'...) på veien hjem. Fylte opp tanken med bensin til 6,67 for literen. Vet det er ennå billigere noen steder i disse dager, men prisen var hyggelig nok og jeg gidder ikke kjøre omveier for billig bensin heller.

Har rukket å kose med "barnet" og gi han mat også. Litt annen meny her i huset... ;-) Men han var bare glad han, både for at jeg kom hjem så han slapp å være aleine og for maten, så her er alt såre vel :-)

Men du gjenkjente utgaven av han Tommy og eieren. Jeg har ertet henne fælt med det men hun har bare sett en episode så hun skjønner ikke helt hva jeg mener

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...