Gå til innhold

Kan det gå så fort!

Anbefalte innlegg

I helga lot jeg være å ta Zyprexa fordi jeg var gira og ville være med venner hele tia, ville ikke sove..... Hadde det topp. Men allerede søndagskvelden ble det ille. SøndagsDAGEN var jeg lykkelig som få, tenkte hvor heldig jeg er som har det bra og sånn. Men jo mer jeg tenkte, jo mer kom fortiden og innhentet meg og jeg fikk det litt vondt. Men det var ikke så ille, jeg overlevde, jeg. Men mens jeg trasket tilbake til DPS husket jeg det hysteriske anfallet sist jeg var til psykologen, og skammet meg og var sååå livredd for at hun ville avvise meg og forlate meg, selv om hun hadde gitt meg ny time. Herregud jeg ble så himla redd. Og vips hadde jeg det driiitvondt. Var vondt fra søndag og mandag var jeg nærmest suicidal, men mandagsnatta tok jeg igjen Zyprexa, og da hadde jeg det bedre idag igjen! Så det at jeg ikke tok Zyprexa, var det derfor jeg ble så deprimert? Eller kan ikke det gå så fort.

Skal uansett ikke la være å ta Zyprexa selv om det er helg. Klarer ikke mer av den jævla smerten... Ikke en dag til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127750-kan-det-g%C3%A5-s%C3%A5-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kan det være at du bør seponere disse tablettene forsiktig og at det kan oppstå slike situasjoner om du kutter brått ut. Det tar vel 24 timer eller noe sånt for at kroppen skal ha kvittet seg med medisinen. Og da kommer vel alt dette andre snikende. Selvom jeg synes det var veldig kort tid da men alikevel.

Hør med psyken din neste time så vet du det til neste gang. Ikke verdt å ta en slik sjanse til. Iallefall ikke når du nesten ble suicidal. Det vil vi ikke ha noe av trrrish

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...