Gå til innhold

Når begynner skolen igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går du på NMH nå, eller skal du starte der først på nyåret? Uansett burde du vel klare å finne fram på NMH sine nettsider... Og ja, jeg har funnet ut når første dag etter nyttår er - piece of cake - men du burde klare å finne det sjøl...

Går der allerede. Men jeg gikk ikke i Oslo før, så jeg finner ikke helt fram på den siden... gi meg en link da vær så snill

Går du på NMH nå, eller skal du starte der først på nyåret? Uansett burde du vel klare å finne fram på NMH sine nettsider... Og ja, jeg har funnet ut når første dag etter nyttår er - piece of cake - men du burde klare å finne det sjøl...

Det er ikke www.nmh.no, men www.bi.no/nmh bare så du vet det :P

Går der allerede. Men jeg gikk ikke i Oslo før, så jeg finner ikke helt fram på den siden... gi meg en link da vær så snill

Hvis du ikke klarer å finne fram på skolen sine nettsider, så er det kanskje bedre å ringe og spørre. Dessuten står det at det KAN variere fra studiested til studiested, så i alle tilfelle burde du ringe/maile for å sjekke.

Hvis du ikke klarer å finne fram på skolen sine nettsider, så er det kanskje bedre å ringe og spørre. Dessuten står det at det KAN variere fra studiested til studiested, så i alle tilfelle burde du ringe/maile for å sjekke.

jammen, si det da... jeg trenger å vite det nå ;o)

Annonse

Det er ikke www.nmh.no, men www.bi.no/nmh bare så du vet det :P

Når jeg forteller deg at jeg allerede har funnet fram når første skoledag etter nyttår er, så trenger du ikke - med et "bare så du vet det" - gi meg (nesten) rett link... (det er web istedenfor www, men begge funker).

Du finner oversikt over skolestart, ferier osv under Studiehåndboka. Den burde du klare å finne synes jeg...

Hvis ikke kan jeg anbefale et "bli kjent med internet"-kurs via Friundervisningen el.lign. ;-)

Skadefryd er den eneste sanne glede! :-)))

Når jeg forteller deg at jeg allerede har funnet fram når første skoledag etter nyttår er, så trenger du ikke - med et "bare så du vet det" - gi meg (nesten) rett link... (det er web istedenfor www, men begge funker).

Du finner oversikt over skolestart, ferier osv under Studiehåndboka. Den burde du klare å finne synes jeg...

Hvis ikke kan jeg anbefale et "bli kjent med internet"-kurs via Friundervisningen el.lign. ;-)

Ikke vær så ekkel da :P :p

Var ikke "baresåduvetdet"-ment... synes bare du var dum som ikke vil si hvor hehe har en skikkelig treg maskin med modem her, så det tar så lang tid å lete og lete.

Trenger ikke kurs til den siden der, hva skal jeg med det? Bortsett fra akkurat nå da, men nå fikk jeg jo vite det av deg ;o)

vil ikke mitt trege modem vise meg noen side der akkurat nå... :(

VÆÆÆÆR SÅÅÅ SNIIIIL, si det da.

Ondskapsfulle Gemini ;)

Annonse

Hvis du forteller det til meg så. Nå har det klikket for siden her hos meg (er ikke hjemme, bare modem her jeg er). Vær så snill, snille snille snille du???

OK - et lite innfall av snillhet allikevel da:

http://web.bi.no/info/studinfo2003.nsf/ce5c15fd34e745bec1256d2d0033b79d/9e23fea20261418ac1256d34002f11a2!OpenDocument

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...