Gå til innhold

Hvor kult er det for Kongen...

Anbefalte innlegg

...å få bretta ut for hele Norge at han har blod i urinen? Det er vel informasjon vi strengt tatt ikke trenger? Det hadde vel holdt at vi fikk vite at han var på sykehus, at det tas prøver som han venter svar på i dag.

Hva blir det neste? Får vi vite om Sonjas soppinfeksjon og Kronprins Haakons potensproblemer?

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127820-hvor-kult-er-det-for-kongen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det engang slik at mange mennesker i Norge er veldig opptatt av alt kongefamilien foretar seg, og Kongens helse er jo viktig. Blod i urinen kan faktisk være alvorlig, kan skyldes en svulst eller liknende. Soppinfeksjoner er jo ikke alvorlig, og fører ikke til sykehusinnleggelse. Impotens ville kanskje vært alvorlig med tanke på eventuelle tronarvinger...

Skulle det liksom være flaut det da eller? Er vel ikke noe mer ukult det enn om han hadde fått hjerteinfarkt og det stod?

Ikke akkurat flaut nei, men unødvendig. At han har blod i urinen er en detaljert beskrivelse av tilstanden hans som ikke er nødvendig for oss å vite.

Nå regner jeg med at Kongen selv har "godkjent" at dette ble opplyst, så det er jo ingen big deal, men jeg skjønner liksom ikke hva nytte vi har av å vite det, enn bare å få vite at han er syk.

Annonse

Ikke akkurat flaut nei, men unødvendig. At han har blod i urinen er en detaljert beskrivelse av tilstanden hans som ikke er nødvendig for oss å vite.

Nå regner jeg med at Kongen selv har "godkjent" at dette ble opplyst, så det er jo ingen big deal, men jeg skjønner liksom ikke hva nytte vi har av å vite det, enn bare å få vite at han er syk.

Jeg synes det er veldig greit å vite da. Ellers måtte vi jo ha spekulert på hva det kunne være da (om en interesserte seg for det), det kunne jo ha vært alt fra slag, kreft, influsensa osv.. greit å vite "alvorligheten", synes jeg..

Gjest strandhai

Helt enig. Måtte jo få med meg extrasendinga til tv2 i går kveld, men det var no stakkarslig greier.

Jeg hold på å gå rett i bakken når fattern skriker at Kongen er på¨sjukehus, men så er det ikke så veldig alvorlig heldigvis dah!!

Men noen burde banke på hos massemedienes hovedkvarter, og si ifra før detta går helt over styr!

Gjest kristinee83

Nå er det engang slik at mange mennesker i Norge er veldig opptatt av alt kongefamilien foretar seg, og Kongens helse er jo viktig. Blod i urinen kan faktisk være alvorlig, kan skyldes en svulst eller liknende. Soppinfeksjoner er jo ikke alvorlig, og fører ikke til sykehusinnleggelse. Impotens ville kanskje vært alvorlig med tanke på eventuelle tronarvinger...

Helt enig!

De spekulerer jo bare på hva d kan være som feiler han og sånt.. Ser på tv2 nå..de har kommet inn på svulster og alt mulig! herregud.

trodde de hadde bedre ting å snakke om på tabloid enn å lure på hva som KAN feile kongen.

Syntes heller at når kongen har funnet ut hva som feiler han, kunne han sagt d hvis d var noe alvorlig!

nå har jeg iallefall lært meg en del om d å få blod i urinen...

juhu..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...