Gå til innhold

Hvor kult er det for Kongen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Beskjedenhet kler deg ikke.

Spør mine venner om jeg er beskjeden, da får de kaffekoppen i halsen.

Til brodern sier de: "Er du broren til han derre... osv." ikke noe negativt, det er bare at jeg blir lagt merke til av flere årsaker.

Hvor ligger du på sjenertskalaen? Hvor synlig ønsker du å være? Jeg kjenner noen få som trolig har lyst til å forsvinne helt.

Spør mine venner om jeg er beskjeden, da får de kaffekoppen i halsen.

Til brodern sier de: "Er du broren til han derre... osv." ikke noe negativt, det er bare at jeg blir lagt merke til av flere årsaker.

Hvor ligger du på sjenertskalaen? Hvor synlig ønsker du å være? Jeg kjenner noen få som trolig har lyst til å forsvinne helt.

Jeg har aldri rødmet og er nok ikke særlig sjenert, nei. Litt sånn puppeflashtendenser, hvis du skjønner.

Puppeflash? Det er skikkelig party :)

Hva får du av reaksjoner da?

Det er veldig sjelden jeg virkelig har gjort det. Men det har skjedd. Og folk har fått seg en god latter. Men jeg sikret meg selvfølgelig og passet på at kun mannfolk var til stede. Tør ikke å gjøre noe sånt foran kjerringer.

Ellers er jeg ikke noe særlig ekshibisjonistisk anlagt. Men jeg har lest at puppeflashing regnes som et eget fenomen. Du bare må, liksom.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er veldig sjelden jeg virkelig har gjort det. Men det har skjedd. Og folk har fått seg en god latter. Men jeg sikret meg selvfølgelig og passet på at kun mannfolk var til stede. Tør ikke å gjøre noe sånt foran kjerringer.

Ellers er jeg ikke noe særlig ekshibisjonistisk anlagt. Men jeg har lest at puppeflashing regnes som et eget fenomen. Du bare må, liksom.

O0okei.

Men hvorfor ikke foran damer?

Mulig jeg aner svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...