Gå til innhold

Hjelp, jeg er forelsket!!!

Anbefalte innlegg

Hmm...

Litt merkelig dette her kanskje:

Eg er en gutt på 20 år.

Var hos frisøren her eg studerer...første gang.

Når eg kommer inn så så sier det bare pang!

Eg er betatt av frisøren som hjelper meg!

Kunne komme tilbake om en halv time... Det gjorde eg og vi hadde en veldig god kjemi...hun lo og vi var veldig på nett...

Tror hun likte at eg var litt opptatt av hvordan jeg var på toppen...liker mote...

Men så var hun ferdig med farging og klipp...

Da spurte hun om hun kunne lage et kundekort på meg...ja, det var greit.

Hun spurte om forskjellig ting og til slutt spurte hun om hun kunne få fødselsdato...den sa eg...

Da sa hun; hmm, du er like gammel som meg du, og så smilte hun lurt..

Og eg hadde trodd at hun var mye eldre enn meg så eg hadde liksom gitt opp allerede...

Hun var liksom så hyggelig og greier...

Blei veldig betatt av henne!

Og nå lurer eg på hva jeg skal gjøre...

Har funnet ut hva hun heter, hvor hun bor og mobilnr... Fra kvitteringen, nettet og finn.no! :o)

Men liksom...det blir jo litt dumt å ringe henne????

Og hun kan vel liksom ikke ta kontakt med kundene sine? Eller...?

Fikk en idè om at eg kunne ta turen innom når det nermer seg jul og ønske henne god jul, si at eg var veldig fornøyd med frisyren, og kanskje gi henne en liten gave???

Virker dette teit?

Hva kunne eg gitt i tilfelle?

Ikke en ring liksom :o)

Bare en liten oppmerksomhet som en jente på 20 hadde satt pris på....

Noen forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127893-hjelp-jeg-er-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville vel kanskje tatt turen tilbake til samme frisørsalong og bestilt time, spurt om å få henne til å klippe deg. Og så heller se det derfra, se om hun husker deg, og så kanskje spørre om hun kunne være interessert i å ta en kaffekopp etter jobb eller noe.

Hadde en av de jeg har kontakt med gjennom jobb gitt meg presang ville jeg iallefall backa ut og trodd fyren var psyko.

Du har ingenting å tape på å sende henne en melding og be henne på en kaffe kanskje etterhvert kanskje, men gaver og slikt blir voldsomt, dessuten er det jo så lenge til, det er jo NÅ hun husker deg... :)

I værste fall må du jo bare klippe deg et annet sted neste gang sant?

Annonse

Selvsagt kan en frisør omgåes kundene. Jeg drikker med min ;o)

Mange frisører er veldig hyggelige, ikke _sikkert_ hun la noe mer i det. Så en gave, det blir vel litt vel heavy. Men du kan jo klippe deg der neste gang? Gå innom og kjøp en shampoo, voks eller et eller annet da vel. Så kan du snakke litt. Sjekke om hun husker deg osv.

Selvsagt kan en frisør omgåes kundene. Jeg drikker med min ;o)

Mange frisører er veldig hyggelige, ikke _sikkert_ hun la noe mer i det. Så en gave, det blir vel litt vel heavy. Men du kan jo klippe deg der neste gang? Gå innom og kjøp en shampoo, voks eller et eller annet da vel. Så kan du snakke litt. Sjekke om hun husker deg osv.

Oj, du spurte ikke om hun kunne omgåes kundene, men om hun kunne ta kontakt ;o) Kan hun vel, men mest sannsynlig venter hun på at du skal komme neste gang du klipper deg også.

Foressten enig med epletre at det er litt creepy når folk ringer, sender mld osv. På min gamle jobb var det en jente som fikk julegave av en kunde. Det snakket vi mye om :P Ingen god idé...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...