Gå til innhold

Bredbånd/er dette billig?

Anbefalte innlegg

Gjest og hva anbefales?

Tilbud fra vårt lokale kraftselskap:

Inn(nedlasting): 500 kbit/s Ut(opplasting): 150 kbit/s

Pris: 500,- kr per mnd.

Inn(nedlasting): 1000 kbit/s Ut(opplasting): 300 kbit/s

Pris: 1000,- kr per mnd.

* Montering og tilknytting koster 1990,- kroner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127897-bredb%C3%A5nder-dette-billig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest og hva anbefales?

Nei, det synes jeg ikke var spesielt billig. Sammenlign f.eks med prisene til NextGenTel: http://www.nextgentel.no/privat/

Her finner du en oversikt over de ulike bredbåndstilbyderne: http://www.itavisen.no/art/1302204.html

her hvor jeg bor, burde jeg satse på det likevel?

Eller holde meg til de gode gamle ISDN-linjene, og telenor online 150??

Sist jeg sjekka, kosta Charlie kr 548,-

Ja, men vi får spesialtilbud fra min samboers jobb, han er IT-konsulent. :-)

Men selv den prisen du kom med er bedre enn hva som ble foreslått i hovedinnlegget. NGT er jo generelt billigere (og bedre), tilbud eller ikke.

her hvor jeg bor, burde jeg satse på det likevel?

Eller holde meg til de gode gamle ISDN-linjene, og telenor online 150??

Det kommer jo litt an på hvor mye du bruker nettet og hva du bruker det til. Men hvis utgiftene blir sånn noenlunde det samme eller litt lavere, så ville jeg satset på bredbånd. Det har mange fordeler - fast pris, raskere, man detter ikke ut hele tiden osv.

Ja, men vi får spesialtilbud fra min samboers jobb, han er IT-konsulent. :-)

Men selv den prisen du kom med er bedre enn hva som ble foreslått i hovedinnlegget. NGT er jo generelt billigere (og bedre), tilbud eller ikke.

Men med en ELENDIG DRITTSERVICE på telefon. Møkkafirma!

Der sa du noe gitt.

Har ringt de 6 ganger og ventet opptil 1 time, uten å komme gjennom en eneste gang.

Mail besvares som regel etter en uke.

Tror de har vokst for fort og ikke ansatt nok folk.

Det er mye dårlig med Telenor, men de tar i alle fall telefonen innen maks noen få minutter.

Der sa du noe gitt.

Har ringt de 6 ganger og ventet opptil 1 time, uten å komme gjennom en eneste gang.

Det er mye dårlig med Telenor, men de tar i alle fall telefonen innen maks noen få minutter.

Trikset er å ringe sentralbordet og be om å få en tekniker til å ringe deg opp. De ringer som regel innen en time eller to.

Annonse

Trikset er å ringe sentralbordet og be om å få en tekniker til å ringe deg opp. De ringer som regel innen en time eller to.

Jeg fant også ut dette, men det tar gjerne 20 min å komme gjennom til sentralbordet også, og de ringer som regel ikke opp igjen før etter 4-5 timer.

Jeg fant også ut dette, men det tar gjerne 20 min å komme gjennom til sentralbordet også, og de ringer som regel ikke opp igjen før etter 4-5 timer.

Fullt så ille er ikke erfaringen jeg har hatt. Stort sett har jeg kommet igjennom på sentralbordet innen 5 minutter og blitt oppringt innen 2 timer. Ikke for det, jeg har nok av andre ting å utsette på dem..

Der sa du noe gitt.

Jeg også ventet i eeeevigheter. Ringte angående flytting. Når jeg endelig kom frem (stå i tlf er ikke pri1 når man holder på å flytte), hadde jeg allerede flyttet. Det kom til å ta "noen" uker før jeg fikk det. Sa da at det var jeg ikke interessert i. Han bare slettet meg som kunde... det var jo ikke helt det jeg ville, men men. Like greit.

Har ikke telefon fra dem, der bruker vi Telenor for jobben betaler så da bryr vi oss ikke om å bruke den billigste. :-D

Men vi er svært fornøyde med NGT når det gjelder internet, aldri hatt problemer der.

Der sa du noe gitt.

De ekstremt få gangene vi har måttet ringe NGT har vi alltid kommet gjennom raskt og fått hjelp raskt også. Men som sagt, det skjer ikke ofte, for vi har omtrent ikke hatt problemer og med en samboer som er IT-konsulent så fikser vi det meste selv, eller...._han_ fikser det meste, jeg sitter bare og ser på. ;-)

De ekstremt få gangene vi har måttet ringe NGT har vi alltid kommet gjennom raskt og fått hjelp raskt også. Men som sagt, det skjer ikke ofte, for vi har omtrent ikke hatt problemer og med en samboer som er IT-konsulent så fikser vi det meste selv, eller...._han_ fikser det meste, jeg sitter bare og ser på. ;-)

De virker veldig serviceinnstilte og er ikke like vanskelige som f.eks. Telenor, men det er slitsomt å måtte vente så lenge. I alle fall når problemet er at bredbåndsforbindelsen er nede.

De virker veldig serviceinnstilte og er ikke like vanskelige som f.eks. Telenor, men det er slitsomt å måtte vente så lenge. I alle fall når problemet er at bredbåndsforbindelsen er nede.

Har bare opplevd én gang at forbindelsen var borte, det varte 30 minutter. Skjønner jo at det er irriterende, men det blir litt feil å slå ned på et helt selskap fordi man selv har hatt problemer. Det er jo ikke likt for alle. Har ikke noe å utsette på Telenor heller, en gang måtte jeg klage fordi såkalte gratis meldinger fra nettet hadde blitt fakturert likevel, jeg måtte riktignok klage på nytt fordi de ikke ville godta det første gang, men da fikk jeg alle pengene tilbake i tillegg til 500 kroner som unnskyldning og fordi jeg var en god kunde. Så jeg er fornøyd jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...