Gå til innhold

En liten hilsen fra oss i Cali :-)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Vi har store problemer med nettet her nede, sa beklager til dere som ikke mottar mail fra oss som jeg har lovt det til.

Vi har na hatt Ana Cristina i litt over ett dogn. Det gar supert. Hun er en flott jente som det er lett a bli glad i. Vi er noen stolte foreldre.

Vi haper a kunne treffe noen av dere som er i Colombia eller som kommer i Bogota for vi reiser hjem. Det blir ikke Caribien pa oss. Vi har det utmerket her.

Kommer ikke til a lese meldinger her inne da det tar alt for lang tid. Tar opp til flere minutter a fa opp en melding. Nettet her er veldig ovrbelasten.

Gratulerer til dere som er kommet et skritt videre. Jeg skriver mer nar vi kommer hjem.

Hilsen fra oss 3 i familien

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/127901-en-liten-hilsen-fra-oss-i-cali/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei CM.

Nå har vi og fått tildeling av en gutt født 15.09.03. han er helt nyyyyydelig.

da tildelingen kom var vi borte og uten tilgang på pc med nett. derfor bedre sent enn aldri

Gratulere til dere!!!

Gled dere til hentereisen.

Hoper du sender bilde til meg pa mail.

Klem fra meg her i Cali :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...