Gå til innhold

FU: forsørger du mannen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har jeg gjort før. Jeg var gift med en fyr i sju år og han gjorde knapt et arbeidslag. Det han tjente innimellom, beholdt han selv for de pengene var hans.

Men så gikk han på hue og ræva ut også og kun med dobbeltsenga vår og et fotoapperat. OK, så synes folk jeg var kjip men jeg hadde kjøpt leiligheten før jeg giftet meg, betalt alle regninger og all maten og hatt ansvaret for ungene. Men han rappa alle sparepengene våre også, så det var ikke så synd på ham selv om han havnet på hospits.

Annonse

Gjest ingen dufus..

Det har jeg gjort før. Jeg var gift med en fyr i sju år og han gjorde knapt et arbeidslag. Det han tjente innimellom, beholdt han selv for de pengene var hans.

Men så gikk han på hue og ræva ut også og kun med dobbeltsenga vår og et fotoapperat. OK, så synes folk jeg var kjip men jeg hadde kjøpt leiligheten før jeg giftet meg, betalt alle regninger og all maten og hatt ansvaret for ungene. Men han rappa alle sparepengene våre også, så det var ikke så synd på ham selv om han havnet på hospits.

For en dufus..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...