Gå til innhold

Vodka +.....hva da??

Anbefalte innlegg

Gjest strandhai
Skrevet

Skal på julebord i morra, meg og en helflaske Absolut Citron. Men hva kan jeg blande med annet enn sprite og 7up...det blir litt kjedelig i lengden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Battery, darkdog, cranberry juice+sprite, julegløgg, sanfransisco mix, is-te...

Masse muligheter ;)

Gjest Pricilla
Skrevet

Jucie, iste, fanta lemon, battery, vanlig fanta..

Du kan bruke alt av blandevann selv om det er vodka lemon. Det setter bare en liten fresh smak på drinken det..

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Vodka kan du blande med alt!

Melk f.eks?

(Da helst sammen med litt kahlua).

Skrevet

Hold deg til vann&isbiter - ellers blir det tidligkvelden på deg. (30 års erfaring)

Skrevet

Vodka kan du blande med alt!

Melk f.eks?

(Da helst sammen med litt kahlua).

Ren vodka kan man blande med nesten alt. Men sitronvodka krever at det blandes med noe som passer til smaken.

"................."

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvis du blander med noe søtt, og på tom mage, så vær forsiktig. Går det fort unna, ta annenhver med bare brus.

Jeg liker ingefærøl, det dekker over spritsmaken ganske efffektivt, og smaker bra selv med sterk blanding.

Skrevet

Ha like mengder med vodka og battery, så fyller du opp med sprite.

Blir ikke så sur i magen hvis du bruker sprite.

Kos deg!

Skal iallefall kose meg med den drikken på mitt julebord i kveld. Pluss litt tyrkisk pepper. MMMM...

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...