Gå til innhold

Hvem gidder å sende blomster til kongen?

Anbefalte innlegg

Gjest Klukkler

Jeg leser at han har fått sååå mange blomster etter sin blod i urinen :)

Da begynner jeg å tenke, hvem fader gidder å sende fyren blomster?Kongehuset er utdødd i sinnet til dagens generasjon(mitt også).Kommer frem til at det må være pliktblomster fra regjeringsfolk og andre rikinger de kjenner, iallefall ikke fra folket(unntatt noen senile gamlinger som enda lever og innbiller seg at kongehuset er som det var i old times).

Fortsetter under...

Kongen er OK, han. Jeg pissa blod etter en hard danskebåttur for noen år siden, men noen blomster fikk jeg ikke. Han må varte opp med litt mere enn noen bloddråper før jeg kjøper blomster, men god bedring kan jeg godt ønske han.

Hehehe, så synd du ikke fikk blomster da!

Men jeg synes ellers at denne kongen ser ut som en zoooombi, han har sett veldig syk ut lenge.

Hehehe, så synd du ikke fikk blomster da!

Men jeg synes ellers at denne kongen ser ut som en zoooombi, han har sett veldig syk ut lenge.

Jeg hadde nok også sett sånn ut dersom jeg hadde fått Ari som svigersønn. Han ser ut som om han er litt drittlei hele greia. Jeg liker'n.

Jeg hadde nok også sett sånn ut dersom jeg hadde fått Ari som svigersønn. Han ser ut som om han er litt drittlei hele greia. Jeg liker'n.

Ja, og hele kongehuset blir holdt kunstig i livet(i respirator) av sine gode venner i regjeringen.

Som betaling får Giske m/familie og kompani delta på glamorøse fester og posere i glorete reportasjer i se og hør.Han synes vel det er verd å gi en del appanasjer for det;o)

Kongebarna vet å skaffe seg venner der det lønner seg.Alt begynner å bli en langtekkelig komiserie med nye episoder hver uke, puhhh....la oss slippe mere nå.

Gjest strandhai

Det er da vel ingen som innbiller seg at Kongehuset er som det var i "old times". Men hvorfor finees dere som ikke klarer å innse at Monarkiet kanskje betyr sabla mye for endel av oss!?!

Den dagen Norge blir republikk, flytter jeg så langt unna som mulig. Uten kødd.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...