Gå til innhold

Adopsjonsbok

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i en lang stund nå laget min egen adopsjonsbok, hvor jeg har satt inn prosessen vår, tildeling (bilder og tankene rundt denne dagen),dagbok fra turen og dagbok i ettertid, bilder, fakta om Colombia, hilsener, første fars/morsdag/bursdag , utvikling, etc etc etc..

Jeg har valgt å lage dette i Publisher istedenfor å kjøpe Adopsjonsboken som mange har kjøpt via en DOLER (husker ikke navnet på vedkommende), fordi at da kan jeg skrive på data og gå inn og endre hvis det blir skrivefeil... + gjøre bilder store/små alt ettersom det som passer inn.

Det jeg nå lurer på er hvordan jeg skal få printet dette ut på en best mulig måte slik at boken vil være holdbar i mange år fremover.. Jeg har fotopapir og har prøvd meg på dette.

Det som jeg imidlertid ønsker er å få dette i litt tykkere materialer, som f.eks papp som bøker har.. Noen som har tips om hvor jeg kan få til dette og evt om dette er veldig kostbart?? Om jeg evt kan få printet ut side for side istedenfor innbundet.. Da er det lettere å få satt inn ekstra sider etterhvert,.

PS Det har vært og er veldig morsomt å lage adopsjonsbok,. jeg ser ofte på denne og gleder meg til den er ferdig !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128026-adopsjonsbok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Binders har de en lamineringsmaskin til 5-600 kroner. Vi har den på jobben og den er kjempeenkel å bruke.

Kanskje du kunne laminert sidene etter at de var printet ut?

God ide!!!!!

Dette skal jeg skjekke ut..

Hvis man printer ut på fotopapir så kan disse papirene falme (spørs vel hvilken kvalitet papiret har kan jeg tenke meg! Og får man vann på sidene hvis amn bruker fotopapir så blir det jo ødelagt..

VELDIG GOD IDE dette med laminerinen!! takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128026-adopsjonsbok/#findComment-780019
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...