nedtelling Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei, jeg har satt inn et innlegg på Adopsjon, mn jeg setter også inn et innlegg her, fordi kanskje noen her også kan gi meg et tips,, Vi kom hjem fra Colombia i sommer og er såå heldige at vi har blitt foreldre til verdens skjønneste gutt på 3 år..!! Jeg har i en lang stund nå laget min egen adopsjonsbok, hvor jeg har satt inn prosessen vår, tildeling (bilder og tankene rundt denne dagen),dagbok fra turen og dagbok i ettertid, bilder, fakta om Colombia, hilsener, første fars/morsdag/bursdag , utvikling, etc etc etc.. Jeg har valgt å lage dette i Publisher istedenfor å kjøpe Adopsjonsboken som mange har kjøpt via en DOLER (husker ikke navnet på vedkommende), fordi at da kan jeg skrive på data og gå inn og endre hvis det blir skrivefeil... + gjøre bilder store/små alt ettersom det som passer inn. Det jeg nå lurer på er hvordan jeg skal få printet dette ut på en best mulig måte slik at boken vil være holdbar i mange år fremover.. Jeg har fotopapir og har prøvd meg på dette. Det som jeg imidlertid ønsker er å få dette i litt tykkere materialer, som f.eks papp som bøker har.. Noen som har tips om hvor jeg kan få til dette og evt om dette er veldig kostbart?? Om jeg evt kan få printet ut side for side istedenfor innbundet.. Da er det lettere å få satt inn ekstra sider etterhvert,. Avslutningsvis så vil jeg presisere at dette skal være en bok for vår familie,. den skal ikke utgis..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128030-spm-om-det-%C3%A5-lage-en-bok/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gule sider Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har dere et trykkeri i nærheten av der du bor? Slå opp i gule sider... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/128030-spm-om-det-%C3%A5-lage-en-bok/#findComment-779760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.