Gå til innhold

Nettauksjon, dette ser ut som bare skrot?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Dette ser ut som det bare er billig skrot fra f eks Europris, folk betaler da alt for mye for varene? Jeg så en drill rase forbi som gikk for 461 kr som koster kr 195 hos Europris. Resten av standardutvalget er da for høyt priset?

http://www.netthandelen.no/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/128034-nettauksjon-dette-ser-ut-som-bare-skrot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Men ikke uprøvd?

Jeg kjøpte gummi i kolonialen for noen år siden og spurte kassadama om hun hadde prøvd dem, og en gutt som satt i den andre kassa. må jo få lov å spørre om kvaliteten. Begge ble røde og skula på meg hver gang jeg kom i butikken senere.

Annonse

Jeg kjøpte gummi i kolonialen for noen år siden og spurte kassadama om hun hadde prøvd dem, og en gutt som satt i den andre kassa. må jo få lov å spørre om kvaliteten. Begge ble røde og skula på meg hver gang jeg kom i butikken senere.

Husker du hvem du prøvde dem på?

Først sjekker man ut hva man har lyst på som de har på lynauksjonene.

Så bruker man hodet og finner ut hva en sånn EGentlig koster i vanlig butikk.

Så legger man inn det man syns er et godt kjøp i forhold til dette.

Jeg legger aldri inn bud pålydende en pris jeg syns er fair (husk at pga frakt og eksp.gebyr blir varen i gj.sn ca 100 kr dyrere). Jeg legger inn et bud pålydende hva jeg syns er et røverkjøp.

Jeg har kjøpt masse elektriske småvarer til huset. Er veldig fornøyd med varene jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...