Gå til innhold

Noen bra billige digitalkamera?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så mye vel? Jeg mener at naboen har kjøpt et på "tilbud" til i overkant.

Jeg så det på salg i avisen i går, kr 3000. I sommer lå det på 4000 i butikkene. Selv kjøpte jeg(i sommer) det via en bekjent for 3400 og det med 120 mb ekstra minne.

Annonse

Kjøp det de har på rimi til 990. HP er et kjempemerke og er ikke noe billig dritt. Selv har jeg HP med bare 1 megapixel, men kvaliteten var jo helt topp i forhold til det gamle kameraet vårt. Derfor, om du får HP med 3 megapixler til under 1000 kroner er det et kjempekjøp.

Kjøp det de har på rimi til 990. HP er et kjempemerke og er ikke noe billig dritt. Selv har jeg HP med bare 1 megapixel, men kvaliteten var jo helt topp i forhold til det gamle kameraet vårt. Derfor, om du får HP med 3 megapixler til under 1000 kroner er det et kjempekjøp.

Har de kameraer på Rimi????

Har du prøvd det? Jeg har alltid hørt HP er dårlige på kameraer...

Som jeg sa i innlegget mitt, jeg har et eldre HP digitalkamera med bare 1 megapixel, men jeg er superfornøyd. Det er brukervennlig med god programvare. Derfor et HP kamera med 3 megapixler ville jeg absolutt tro var bra, i alle fall til den prisen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...