Gå til innhold

NHD/andre: Orfiril...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på 900mg Orfiril. 300 på morgnen og 600 om kvelden. Jeg har noen dager "gjemt unna" 300mg av kveldsdosen. Er det farlig?

Hvor mye Orfiril kan man få i seg uten at det er farlig? Bare lurer...

Klem

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Farlig og farlig.....

Om du bruker mindre dose enn du skal, øker risikoen for å bli syk.

Skrevet

Farlig og farlig.....

Om du bruker mindre dose enn du skal, øker risikoen for å bli syk.

Kan man komme i psykose av for mye Orfiril?? Syns ikke med. har virka i det hele tatt... Føler meg værre. Går det an å øke dosen på 900mg?

Klem

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kan man komme i psykose av for mye Orfiril?? Syns ikke med. har virka i det hele tatt... Føler meg værre. Går det an å øke dosen på 900mg?

Klem

Dosering skal skje vha serumkonsentrasjonsmåling (blodprøve). Noen bruker langt mer enn 900 mg.

Du må ikke endre uten beskjed fra legen din.

Orfiril gir ikke psykose.

Skrevet

Dosering skal skje vha serumkonsentrasjonsmåling (blodprøve). Noen bruker langt mer enn 900 mg.

Du må ikke endre uten beskjed fra legen din.

Orfiril gir ikke psykose.

Takk for svar. Skal til psykiater på mandag for å snakke om medisin.

Blacky1365380153
Skrevet

Takk for svar. Skal til psykiater på mandag for å snakke om medisin.

Bare til info: har hørt at Ofirilen skader eggstokkene til kvinner.Visstnok nye funn. Ble fortalt dette av en profesor på Riksen

Skrevet

Bare til info: har hørt at Ofirilen skader eggstokkene til kvinner.Visstnok nye funn. Ble fortalt dette av en profesor på Riksen

Orfiril kan vel påvirke de kvinnelige hormonene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...